וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: מדליית כסף לגיא סטריק בתחרות גביע העולם

2.7.2010 / 17:49

הקלע הישראלי הוותיק נהנה ממקבץ גמר נהדר בתחרות בבלגרד, וטיפס מהמקום השביעי לשני. סימקוביץ' דורג 60

הישג נפלא לקלע הישראלי גיא סטריק, אשר זכה היום (שישי) במדליית הכסף בתחרות גביע העולם בקליעה הנערכת בבלגרד שבסרביה. סטריק התחרה בקטגוריית 60 כדור במצב שכיבה. בתחרות הדרוג סיים סטריק במקום השביעי עם 597 נקודות. ארבעה קלעים מתוך השמונה שעלו לגמר עשו זאת עם ניקוד דומה לזה של סטריק, כאשר הראשון שעלה לגמר היה מייקל מקפיל מארצות הברית עם 599 נקודות. ישראלים נוספים שלקחו חלק בתחרות דורגו הרחק מאחור, גיל סימקוביץ' דורג במקום ה-60 עם 588 נקודות וסרג'י ריכטר דורג במקום ה-65 עם 586 נקודות.

סטריק השיג בגמר תוצאה מצוינת של 105.2 נקודות, טוב יותר מכל המתחרים האחרים, הניקוד הגבוהה הקפיץ אותו מהמקום השביעי למקום השני עם 702.2 נקודות בסך הכל. מקפיל האמריקאי שהשיג בפיינל 103.8 נקודות דורג ראשון עם 702.8 נקודות בסך הכל. שלישי דורג כריסטיאן פלנר מאוסטריה שהשיג 701.5 נקודות. בתחרות השתתפו גם שני אלופים אולימפיים, מת'יו אמונס מארה"ב שדורג רביעי וארטם חזביקוב מרוסיה שדורג שביעי.

מדליית הכסף בה זכה סטריק היום היא המדליה העשירית בה זוכה בכיר הקלעים של ישראל במסגרת תחרויות גביע העולם. המדליה הראשונה הייתה ב-1997 ומאז הוא זכה בארבע מדליות זהב, שתיים מכסף וארבע מארד, כאשר לפני שנתיים הוא גם קבע את השיא העולמי, 600 נקודות מתוך 600 אפשריות, שיא המוחזק היום על ידי 18 קלעים בעולם כולו. ב-2005 סטריק היה אלוף אירופה.

סטריק מדורג בעקבות ההישג היום במקום השלישי בכל הזמנים בטבלת הזכיות במדליה בתחרויות גביע העולם, ובמקום החמישי בין זוכי הזהב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא סטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully