וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל באתלטיקה: שיא ישראלי לדניאל פרנקל

1.7.2010 / 20:22

הקופצת לגובה העמידה את השיא על 1.91 מטרים וקבעה את הקריטריון לברצלונה. צפו בשיא הנהדר באדיבות ערוץ הספורט

אתר רשמי

וידאו באדיבות ערוץ הספורט

אליפות ישראל באתלטיקה מגיעה לסיומה הערב (חמישי). במוקד תחרויות היום השני והאחרון של האליפות עמד המאבק בקפיצה לגובה לנשים, שם נאבקו שיאנית ישראל מעיין פורמן ויריבתה דניאל פרנקל. המון ציפיות היו לקראת העימות בין השתיים, ולפחות פרנקל עשתה זאת בגדול והלהיבה את הצופים בהדר יוסף עם זכייה בתואר אלופת ישראל ועוד יותר מכך: שיא ישראלי חדש ובלתי נתפס. אולי התוצאה האיכותית הזו, 1.91 מטרים, תעורר את האתלטיקה הישראלית אחרי שאתמול היה יום פחות מוצלח ונטול שיאים.

פרנקל בת ה-22, המודרכת בידי המאמן אנטולי שפרן, גנבה את ההצגה באליפות הנוכחית עם שבירה כפולה של השיא הלאומי. הקופצת הנאווה עברה 1.89 מטרים כדי לנצח את התחרות, לנפץ את השיא הטרי של פורמן (1.88 מ') ולהשיג את הקריטריון לאליפות אירופה בברצלונה. מספר דקות לאחר מכן ניסתה פרנקל לעבור את הרף בגובה של 1.91 מטרים, ועשתה זאת שוב בצורה חלקה, בגובה השווה לקריטריון האולימפי.

אחרי שפסלה שלוש פעמים בניסיון לעבור גם 1.93 מ', אמרה פרנקל על ההישג נפלא שלה: "לא שמעתם את המילה האחרונה ממני. אני מאושרת. אי אפשר להרגיש שזה מגיע, באים ועושים את העבודה. חשבתי לעצמי לפני התחרות: 'עשית את זה באימון, תעשי את זה גם פה'. אחרי הקפיצה כבר הייתה התפוצצות רגשות. אנשים עשו הכל כדי לקדם את האליפות הזו, אני הולכת להודות לכולם. הייתי מרוכזת, אבל גם עם כל האדרנלין מהקהל. היה כיף".

עוד אתלט שיכול להיות מרוצה מהיום שלו הוא דימיטרי גלושצ'נקו, ששמר על התואר ב-200 מטרים עם זמן טוב של 20.99 שניות, הישג השנה שלו. אולגה לנסקי, שזכתה אתמול בתואר ב-100 מטרים, עשתה זאת הערב גם במרחק הכפול אצל הנשים. האצנית הצעירה, בתה של אירנה לנסקי, רשמה זמן מאכזב יחסית של 25 שניות, אך זה הספיק לה כדי להפוך לאלופת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully