וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "צריך להילחם על המקום"

איתן נוח

1.7.2010 / 20:16

נבחרת ישראל החלה להתאמן וגל מקל יודע שמקומו בסגל אינו מובטח. בכורה לליאור חכמון: "זה מה שאתה שואף אליו"

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) אימון ראשון באולם הדר יוסף בתל אביב, לאחר שקיימה אתמול והיום שני אימוני אתלטיקה בבוקר בחוף הים בהרצליה. בשלב זה מתאמנים בנבחרת 13 שחקנים בלבד. עידו קוז'יקרו ויניב גרין לא כשירים עדיין להתאמן, בן רייס נמצא עם נבחרת העתודה במשחקי הכנה ברומניה, ואילו ליאור אליהו, עומרי כספי והמתאזרח דיוויד בלות'נטל שוחררו על ידי המאמן אריק שיבק ויחלו את אימוניהם באמצע החודש. הנבחרת תצא בסוף השבוע הבא לשלושה משחקי הכנה בבלארוס, כששניים מהם יהיו מול הנבחרת המקומית ומשחק נוסף מול נבחרת בולגריה.

“אין לנו הרבה זמן ואנחנו רוצים למצות את המקסימום", אמר בתום האימון מאמן הנבחרת אריק שיבק, "היה אימון טוב בקצב בינוני, ומחר נעשה אימון משקולות וכדורסל. השחקנים ביצעו את הדברים בצורה טובה, יש לנו שחקנים אינטיליגנטים ונגיע מהר למשחק קבוצתי כדי להגיע מוכנים לטורניר בסוף השבוע הבא. ברגע שלא אתרגש מכל אימון אפרוש. זה מרגש ללבוש את החולצה וזו האמת, עד שמתחיל האימון". על שחרורם של גל מקל ורביב לימונד ממכבי תל אביב אמר המאמן: "זה בדיוק הזמן שלהם לעשות את הכי טוב כדי להשיג ג'וב טוב. הם שני אנשים עם אופי חזק, וזה לא ישפיע על רמת המשחק שלהם".

"אני מבחינתי אעשה הכל כדי לקבל את הקרדיט שקיבלתי שנה שעברה", אמר הרכז הפותח של הנבחרת בקמפיין הקודם גל מקל עם פתיחת האימונים, "יש שחקנים מצוינים, וצריך להילחם על המקום. כל שחקן פה הוא טוב ויכול להביא תרומה לנבחרת. יש פה כמה חברים חדשים ויש כמה שחקנים שיצטרפו בהמשך. זה תמיד כיף להתאמן עם הנבחרת, לא צריך לשבור את השיניים באנגלית, כולם מדברים עברית. יש לנו הגרלה מאוד קשה ומאתגרת, אבל יש לנו צוות מעולה ושחקנים מצוינים, אנחנו מבחינתנו נעשה את המקסימום כדי לא להגיע למצב של ההזדמנות האחרונה".

הנבחרת תצא לבלארוס עם קו קדמי חסר, שיאוייש על ידי יוני ניר, ליאור חכמון, אלישי כדיר, רוברט רותבארט ואורי קוקיה, כשהשניים הראשונים עורכים בימים אלה את אימוני הבכורה שלהם בנבחרת. "אני מרגיש שיש לנו סיכוי יותר טוב להראות את עצמנו כרגע כשהסגל עוד חסר, אבל אני מקווה שכולם יהיו בריאים ומי שיכול לתרום לנבחרת, יתרום", אמר חכמון בתום האימון, "אימון ראשון עם הנבחרת זה כיף, חוויה, זה מה שאתה שואף אליו בתור שחקן. אני מקווה להשאר פה, ולא להפסיק להשתפר ללמוד קדימה ולהתקדם כל הזמן".

אורי קוקיה הוסיף: "זה כיף להתאמן עם הנבחרת, כיף להגיע לפה במסגרת שהיא לא קבוצתית, אלא כנבחרת ישראל זה משהו מעבר. זה מעבר לסתם כדורסל. ברור שכרגע חסרים כמה שחקנים מאוד מרכזיים בנבחרת. כרגע נמצא מי שנמצא והמטרה זה לעבוד הכי קשה, לעשות את הרושם הכי טוב ולקוות שבסוף הנבחרת הכי טובה תצא ונצליח. אם זה אני או מישהו אחר, זה כבר תלוי במאמן. אין פה עניין של לכפר על שנה שעברה, בכל קיץ יש מוטיבציה. אנחנו מאוד רוצים להצליח, זה חשוב לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully