וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן הצטרף לאימוני הפועל פ"ת, בן חמו יחתום

1.7.2010 / 18:04

חלוץ מכבי ת"א צפוי לחתום בקרוב כמו גם קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה. אימון פתיחת העונה הופסק ל-10 דקות

החלוץ איליה יברויאן אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בהפועל פתח תקוה. זאת לאחר שאתמול פגה האופציה שהייתה למכבי תל אביב להארכת חוזהו. יברויאן הגיע לאימון הבכורה של הקבוצה שנערך בקיבוץ עינת, אך עדיין לא סיכם סופית במועדון. מי שצפוי לחתום הערב (חמישי) בקבוצה הוא אור בן חמו, קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה. גם בן חמו הצטרף לאימוני הקבוצה.

באימון הבכורה נרשמו לא מעט פנים חדשות ביניהם שחקני הרכש: אוהד קדוסי, חמודי בריק, מוחמד נאטור, גיא דיין וישראל זגורי, שהגיע מלווה באחיו. במהלך האימון שוחח גל חצור עם אחיו של זגורי, חיים זגורי, ואמר לו: "אנחנו בונים על זגורי כאחד משחקני המפתח בעונה הבאה. הוא צריך להיות שחקן מוביל". השחקן עצמו אמר: "אני מתרגש לפתוח את העונה בהפועל פתח תקוה. אני שמח להגיע לכאן ובטוח ששיתוף הפעולה יהיה טוב לשני הצדדים".

בן אז'ובל, חלוץ קבוצת הנערים של מכבי חיפה ובנו של כדורגלן העבר קובי אז'ובל, הצטרף גם הוא לאימונים. לאימון הגיעו גם שלושה שחקנים השייכים לבית"ר טוברוק: אושר זיתון, אלון תורג'מן וניסן אלקלעי, שייבחנו בקבוצה.

השוער הגנאי וויליאם אמאמו, שכרטיסו נרכש על ידי תומר סיני, הגיע גם הוא לאימון, אך הוא צפוי להיות מוקפא. זאת מכיוון שהמאמן אלי מחפוד מעדיף את אוסטין אג'ידה כשוער ראשון. אג'ידה, ששימש כשוער השלישי של ניגריה במונדיאל, יגיע לישראל בשבוע הבא. קשר הרכש ג'וניור ויסה ינחת מחר (שישי) מפרו ויצטרף גם הוא לאימונים.

עשרות אוהדי הפועל פתח תקוה שנכחו באימון פרצו לכר הדשא, זרקו רימוני עשן והרימו את השחקנים על הכתפיים. בשל כך, האימון הופסק לכ-10 דקות. הקפטן גל כהן זכה לעידוד מאסיבי מהאוהדים, אבל שמר על שתיקה. יש לציין כי בימים האחרונים נערכה שיחה בין השחקן לבין אלישע לוי, אבל בעקבות החתמת אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה החליט בינתיים לרדת מהעניין.

המאמן אלי מחפוד אמר: "יש לנו קבוצה טובה, חשוב שהתגבשנו מוקדם יחסית לתחילת העונה. אני מאמין בשחקנים שלי". דני לוי, שכיוון בעונה שעברה למקומות 1 עד 4, הוסיף: "אני שמח לפתוח את העונה. המטרות של הפעל פתח תקוה לא השתנו. הקבוצה מכוונת גם העונה לצמרת הגבוהה ותילחם על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully