וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "לקהל מגיעה קבוצה חזקה בליגת העל"

הפועל חיפה פתחה את אימוניה והמאמן התייחס למטרות: "אסור להיות בתחתית". על ערן לוי אמר: "אנחנו לא בונים עליו"

הפועל חיפה פותחת היום (חמישי) את אימוניה ועוד לפני כן קיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפות הצוות המקצועי החדש - המאמן ניצן שירזי ועוזרו שביט אלימלך, הקפטן אייל טרטצקי ושוער הרכש טברטקו קאלה. "כיף לחזור לאמן", אמר שירזי, שבשלהי העונה שעברה שימש כיועץ לבעלים יואב כץ וחוזר לקווים לאחר שנתיים. "הייתי הרבה זמן בחוץ באשמתי. הגעתי למועדון גדול והתחושות הן טובות מאוד".

שירזי התייחס למטרות הקבוצה בעונה הבאה: "המטרה היא להמשיך את התהליך שהחל לפני שנתיים ולהתבסס על שחקנים צעירים. הפועל חיפה צריכה את הצעירים שלה טובים יותר מהעונה שעברה ואנחנו עוד צריכים להשלים את הסגל. אחרי שבשנה שעברה התמודדנו בתחתית עד לסיום העונה, בעונה הקרובה אנחנו מצפים לגורל אחר".

המאמן התייחס לסגל הקבוצה שעובר שינויים: "יש לנו תקציב שפוי ואנו לא יכולים לבוא ליואב כץ בתלונות. אנחנו צריכים עדיין להשלים את הסגל. הקהל של הפועל חיפה ראוי לקבוצה חזקה יותר בליגת העל, יש פה פוטנציאל כמו לקהל של הפועל תל אביב". לגבי ערן לוי, שהחל להתאמן בבית"ר ירושלים, אמר שירזי: "אנחנו לא בונים עליו".

לאימון הפתיחה הוזמנו קפטן קבוצת הנוער, אור לגריסי, וכן השחקנים איימן מנע ומועיין חלאיילה. מלבד קאלה, גם בלם הרכש גולן חרמון הגיע לאימון. שני הזרים החדשים, אקקי מיקוצ'דזה וסשה סטויאנוביץ', יגיעו לישראל רק בשבוע הבא.

הפועל חיפה מנהלת מגעים עם קשר מ.ס אשדוד עידן וייצמן, אך לא מוכנה לשלם דמי העברה גבוהים תמורתו. המגן הצעיר עודד אלקיים סיכם על המשך דרכו במועדון וגם הבלם אושרי רואש צפוי להמשיך. המגן הצעיר עומר ורד, ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה, סיכם גם הוא בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully