וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון להפועל ת"א במחנה האימונים

האלופה גברה 0:2 על אמקאר פרם הרוסית. 35 דקות לרוקי, שחתם. הבלם ההונגרי גאבור הורבאט (25) מועמד לקבוצה

הקשר הצרפתי רומן רוקי חתם היום (חמישי) רשמית על חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב והצטרף לדאבליסטית האדומה. רוקי אמר אחרי החתימה: "כבוד גדול להצטרף למועדון כמו הפועל תל אביב. אתן את כולי כדי לשמח את האוהדים וכדי שהקבוצה תצליח בליגה ובאירופה". הקשר בן ה-28 מגיע להפועל תל אביב אחרי שנתיים במץ מהליגה הצרפתית השנייה ולפני כן שיחק באז'קסיו, בסטיה, פריס סן ז'רמן וקאן, בה החל את הקריירה.

רוקי פתח הערב (חמישי) במשחק האימון בו גברה הפועל תל אביב 0:2 על אמקאר פרם הרוסית. הקשר הצרפתי הוחלף כעבור 35 דקות על ידי שי אבוטבול וזאת כדי לא להעמיס עליו. גם הנבחן הזמבי כריס קטונוגו פתח והוחלף במחצית. איתי שכטר העלה את האדומים ליתרון עם שער בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-52. שתי דקות מאוחר יותר הוכשל שכטר ברחבה, ו-וואליד באדיר קבע את התוצאה הסופית בפנדל.

בתוך כך, מחר יפוג האולטימטום שהציבה הנהלת הפועל לליל כדי לתת תשובה סופית על דגלאס דה סילבה. במידה שהצרפתים יירדו מהעסקה, דה סילבה צפוי לחתום על חוזה משודרג במדי הדאבליסטית, במסגרתו הוא ירוויח כ-350 אלף דולרים לעונה.

בינתיים מתברר כי האדומים הכינו מחליף למקרה שדה סילבה יעזוב. בלם נבחרת הונגריה, גאבור הורבאט, נמצא על הכוונת של האדומים. הורבאט בן ה-25 שיחק במשך כל הקריירה בקבוצת וידאוטון, סגנית אלופת הונגריה. ברזומה של השחקן ארבע הופעות בנבחרת הלאומית.

עדכון ראשון: 1/7 11:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully