וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרדו מגיע לערוך בדיקות רפואיות בבאר שבע

1.7.2010 / 11:22

החלוץ הפורטוגלי (31) עשוי לחתום תוך ימים על חוזה בקבוצה. ההנהלה פנתה לאשדוד, שדורשת 900 אלף שקל על ברק בדש

החלוץ הפורטוגלי ברנרדו ואסקונסלוס (31, 1.87) מפאפוס הקפריסאית מגיע לישראל היום (חמישי) במטרה לערוך בדיקות רפואיות ולסכם כבר הערב בהפועל באר שבע. השחקן ייפגש עם אלונה ברקת והמנכ"ל ארז בדש.

המאמן ניר קלינגר מעוניין להחתים את ואסקונסלוס כזר השני שלו בחוליית ההתקפה אחרי איברהים בסיט. בבאר שבע מחכים לשחרור רשמי של ואסקונסלוס מפאופוס ואם זה יקרה, הוא יחתום בסוף השבוע על חוזה. הקבוצה פנתה גם למ.ס אשדוד בנוגע לברק בדש. אשדוד דרשה 900 אלף שקל על כרטיסו והשחקן דרש שכר של מיליון שקל לעונה. בינתיים, בדש מתרחק אך בבאר שבע לא פוסלים אפשרות שיצטרף.

ליאור אסולין סיכם אתמול בקבוצה לעונה אחת, אבל זה מותנה במספר סעיפים קטנים שייחתמו מחר (שישי) בפגישה בין הצדדים. אסולין אישר אתמול את הידיעה ואמר: "ביום שישי זה אמור להיחתם סופית. אני מודה לאלונה ברקת על התמיכה שהיא מעניקה לי. אני יותר משמח להמשיך בהפועל באר שבע".

החלוץ בן ה-29 כבש חמישה שערים ב-14 משחקי ליגה בעונה שעברה. בתחילת חודש ינואר הוא נפצע, נאלץ לערוך שיקום של חמישה חודשים בגלל פציעה בברך ולמעשה גמר את העונה. לפני כשבוע קיבל המועדון תוצאות בדיקה רפואית נוספת שעבר, ובעקבות הממצאים הוחלט לעכב את החתימה. אסולין החליט שלא להגיע לאימון הפתיחה ביום ראשון האחרון, אך בעקבות מסע שכנועים, החליט בסופו של דבר להגיע.

הבלם שי מימון מחכה לאישור של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, שאמור להודיע בימים הקרובים על שחרורו. כזכור, תנאי ההשאלה של השחקן לבאר שבע כבר סוכמו.

הקשר כפיר דר, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה, הצטרף לאימוני באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully