וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין סיכם בהפועל באר שבע

30.6.2010 / 20:36

החלוץ נפגש עם ההנהלה, יחתום בשישי. אסולין: "שמח להמשיך, מודה לברקת על התמיכה". החלוץ הפורטוגלי ברנארדו בדרך

אחרי תנודות ועיכובים רבים במשא ומתן, שכללו פיצוץ שהגיע לשיאו בסוף השבוע, היום (רביעי) סיכם ליאור אסולין לעונה הבאה בהפועל באר שבע. הצדדים קבעו להיפגש שוב ביום שישי כדי לחתום רשמית על החוזה. אסולין אמר הערב: "אני מודה לאלונה ברקת על התמיכה שהיא מעניקה לי. אני יותר משמח להמשיך בהפועל באר שבע ומקווה שביום שישי זה ייחתם". גורם בהפועל באר שבע אישר היום כי "יש סיכום עקרוני עם אסולין, מחרתיים נחתום על חוזה".

החלוץ בן ה-29 כבש חמישה שערים ב-14 משחקי ליגה בעונה שעברה. בתחילת חודש ינואר הוא נפצע, נאלץ לערוך שיקום של חמישה חודשים בגלל פציעה בברך ולמעשה גמר את העונה. לפני כשבוע קיבל המועדון תוצאות בדיקה רפואית נוספת שעבר, ובעקבות הממצאים הוחלט לעכב את החתימה. אסולין החליט שלא להגיע לאימון הפתיחה ביום ראשון האחרון, אך בעקבות מסע שכנועים, החליט בסופו של דבר להגיע.

כפי שפורסם אתמול, החלוץ הפורטוגלי ברנארדו (31, 1.87) (ברנארדו ואסקונסלוס בשמו המלא, א"י) מקבוצת פאפוס הקפריסאית מועמד לחתום בקבוצה. לפני שתי עונות הגיע השחקן לאומוניה ניקוסיה לאחר שכבש בתוך שנתיים 31 שערים ב-41 משחקים במדי קבוצת אפו"פ קיניראס. הבלם שי מימון מחכה לאישור של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, שאמור להודיע בימים הקרובים על שחרורו. כזכור, תנאי ההשאלה של השחקן לבאר שבע כבר סוכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully