וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אבו סאלח נפגש עם דורה ונעים

הקבוצה מחפשת מחליף לבלבול, שעזב במפתיע. סואן ניהל את אימון הבכורה של הקבוצה והוסיף: "רוצה לתרום למועדון"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: עידן גוראל

בצל הודעת ההתפטרות הדרמטית של המאמן מרקו בלבול אתמול (שלישי) קיימה היום בני סכנין מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת אימוני הקבוצה. יושב הראש, חסן אבו סלאח, התייחס בראשית דבריו לעזיבתו של בלבול המוערך מאוד בקבוצה: "מרקו הוא אח יקר שלנו", אמר אבו סאלח, "ואנחנו מקווים שהבעיה שלו בגללה עזב תיפתר בהקדם". סאלח אף פנה לבלבול, ואמר לו: "הבית שלך פה בסכנין פתוח תמיד, תמיד נהיה לצדך בכל דבר שתצטרך".

דורה ונעים מועמדים לתפקיד המאמן

עתה תבחן הקבוצה מי ייכנס לנעליו של בלבול, כשהמועמד המוביל הוא שלומי דורה, איתו כבר נפגשה הנהלת הקבוצה. עם זאת, יבדקו במועדון שמות נוספים, והערב נפגש גם יובל נעים עם יו"ר המועדון, עם סוכנו ירון גלעדי, ותשובה לגבי זהות המאמן צפויה בימים הקרובים. בנוגע לשחקנים אמר אבו סאלח: "מרבית הסגל נשאר. יש פה שחקנים אחראים שיישארו פה עוד הרבה זמן, כדי שלא נצטרך להחליף שחקנים כל הזמן. יש צוות שיתחיל את העונה שהם יורם רוזנברג מאמן הכושר ומוטי אזולאי מאמן השוערים ואדם יקר, עבאס סואן שיהיה העוזר של כל מאמן שיגיע לפה".

סואן עצמו עדיין לא הפך למאמן מהשורה, אך היום העביר לשחקנים את האימון. "עבאס צריך לצבור ניסיון עד שיהפוך למאמן ולהוציא את תעודת פרו", אמר אבו סאלח, "ואני אהיה הראשון שישמח כשעבאס יהיה כאן. בקרוב נמנה מאמן ראשי לקבוצה, ומחנה האימון יתקיים כסדרו ב-14 ליולי ברומניה".

בלבול, שכאמור עזב בדרמטיות את המועדון, נראה נרגש מאוד במסיבת העיתונאים, ולחץ את ידי השחקנים לפני ישיבת הקבוצה. "רציתי להיות כאן בנסיבות אחרות ולעשות עונה לא פחות טובה מזו של שנה שעברה, אך לצערי מסיבות משפחתיות אני צריך להתגייס למשפחה. אני קודם כל אבא. לשמחתי בסכנין נענו לבקשתי, היה לי כאן טוב, והייתי בטוח שעם השלד הזה נגיע להישגים טובים".

עבאס סואן, שיהפוך לעוזר המאמן של המועדון, אמר על עזיבתו של בלבול: "איך שמרקו ביקש לעזוב, זה היה כמו לזרוק פצצה. רציתי לעבוד עם מרקו שיודע לקדם מאמנים צעירים, הרגשתי את זה כשהייתי שחקן. אנחנו אוהבים את מרקו ולא נעשה שום דבר מקצועי מבלי להתייעץ עמו. אנחנו מאחלים לו בריאות והצלחה ומקווים שיחזור כמה שיותר מוקדם". על עצמו אמר סואן: "אני מסיים דרך. הייתי שחקן במועדון, היו לי עליות וירידות אבל אני חושב שהקריירה שלי בסכנין היתה מוצלחת. אני רוצה לתרום ולעזור למועדון ולאחר התייעצות ארוכה עם אבו סלאח ומאזן גנאים פרשתי מהכדורגל כשחקן והתחלתי לעבוד כמאמן. אעשה הכל כדי לעזור למועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully