וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "השנה יש כאן אווירה יותר בית"רית"

דור בלך

30.6.2010 / 18:29

קפטן בית”ר ירושלים ברוכיאן התרגש באימון הפתיחה והסביר: ”המכירות היו הכרחיות”. מלמיליאן: ”השם בית”ר מחייב”

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

על רקע חוסר הוודאות הכלכלי בבית"ר ירושלים, הקבוצה פתחה רשמית את ההכנות לעונה הקרובה באימון שנערך היום (רביעי) בבית וגן. המהלך הבולט שעשתה הקבוצה במהלך הפגרה היה מינויו של אורי מלמיליאן, יקיר האוהדים, לתפקיד מאמן הקבוצה, אחרי שהעלה את הפועל אשקלון לליגת העל. בקבוצה החליטו לתת למלמיליאן את המושכות, על אף העובדה שעדיין לא ברור איזה תקציב יעמוד לרשותו.

שחקני הקבוצה עלו לכר הדשא כשעשרות אוהדים שהגיעו לבית וגן עמדו על הגבעה מעל למתחם האימונים ועודדו. לאחר כמה דקות נזרק רימון עשן אל עבר מגרש האימונים ושני אוהדים, שניצלו את שעת הכושר כדי לפרוץ למגרש, נעצרו. האוהדים בעיקר קיללו את יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין ועודדו את עידן טל, אריאל הרוש וערן לוי. הפנים החדשות באימון היו רביד גזל, משה מישאלוב, ערן לוי וסרג' איילי, שהחלו להתאמן עם הקבוצה, למרות שלאף אחד מהם לא מובטח חוזה עד שבית"ר לא תאזן את תקציבה.

המאמן החדש אורי מלמיליאן הביע את רגשותיו עם החזרה למגרש האימונים בבית וגן. "זה מרגש לחזור לבית"ר, אבל ידעתי לאן אני בא", פתח מלמיליאן, "אני יודע מה זה בית"ר. הלב והנפש שלי בבית"ר מגיל ,10-12 ככה שאני יודע מה מצפה לי. אמנם בתקופתי לא פרצו למגרש והיו מנומסים יותר, אבל זה גם בסדר והכל מאהבה וזה היום של האוהדים. גם אני בתור ילד הייתי מגיע ומעריץ את ארצי בן יעקב ואודי רובוביץ', ככה שאני מבין את ההתרגשות.

"אני מכיר את האוהדים שהרימו אותי על הכתפיים ומכיר כל אחד מהאוהדים הוותיקים של בית"ר. היו הורים שהגיעו עם הילדים, אלה הורים שהיו רואים אותי כשחקן ובטח מאוד מתרגשים היום". מלמיליאן סירב להגדיר מטרות לקראת העונה הבאה: "אנחנו לא יכולים להצהיר על מטרות עדיין, כי אין לנו תקציב ואנחנו לא יודעים מה יהיה הסגל כך שאי אפשר לסמן מטרות. השם בית"ר מחייב קבוצה גדולה".

גם הקפטן אבירם ברוכיאן דיבר על הרגשות המשונים. "עוד אי אפשר לדעת איך תהיה הקבוצה", אמר ברוכיאן, "אבל כבר אפשר לדעת שיש פה אווירה יותר בית"רית עם הרבה שחקנים צעירים ושחקני בית, הרבה יותר ממה שהיה בשנים הקודמות. בשבילי זה שאורי מאמן זה משהו גדול, אבל לא מהזווית שלי או אורי אלא מהזווית של בית"ר כי הוא האדם הכי נכון במקום הכי נכון ובגלל זה אני מאושר ובטוח שהוא ירים את הקבוצה למעלה"

ברוכיאן התייחס גם לאוהדים שהמטירו קללות לעברו של יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין: "חייבים להבין שהמכירה של יצחקי וורד היו הכרחיות. הם רצו להישאר וגם אני רציתי שיישארו. אני מקווה שורד יהיה הפוטו פיניש. אני מנצל את הבמה כדי להודיע ליצחקי שכשהוא ישחק מול בית"ר מגיע לו לא רק זר פרחים, אלא גביע על מפעל חיים בבית"ר כי המכירה שלו איפשרה את המשך קיום המועדון. בקשר לעידן ורד, הוא אמר לי אישית שהוא לא רוצה לעזוב. אני אישית התקשרתי למספר אנשי עסקים כדי שינסו להשאיר אותו, אבל כרגע זה המצב".

רביד גזל, שהצטרף לקבוצה, הסביר: "עדיין אין לי חוזה ואני מקווה להיות שחקן בית"ר אבל כרגע אני שמח להיות פה ומתרגש ממה שהקהל עשה עבורי. אבל לא אני צריך להלל את הקהל של בית"ר. תמד אהבתי לשחק בטדי, אמנם מהצד השני, אבל אני כבר לא יכול לחכות לשחק בשביל הקהל הזה

גם אבי ריקן התרגש: "אני דווקא מאוד נהניתי מזה שלא היה אימון ושהקהל פרץ. זה כיף גדול ואני מקווה שגם העונה תהיה כיפית כזו. נכון שיש הרבה סימני שאלה סביב הקבוצה אבל זה לא מעניין אותנו. אם נהיה טובים זה רק יעזור לקבוצה ורק בזה אנחנו מתעסקים. בשנתיים האחרונות אנחנו רגילים כבר לקייצים סוערים. אני לא יכול להגדיר כמה אני מתרגש שאורי הוא המאמן שלי. אני גדלתי בבית בית"רי ועכשיו יש לי התרגשות לפני כל אימון ואני בטוח שהשילוב הזה יביא אותנו רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully