וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס חתם, ג'רמי ריצ'רדסון מועמד

ריצ'רד הנדריקס, פורוורד גראנדה בעונה שעברה, חתם לשתי עונות במכבי תל אביב. עוד על הכוונת: ג'רמי ריצ'רדסון

מכבי תל אביב החתימה הערב (רביעי) את ריצ'רד הנדריקס, ששיחק בעונה האחרונה בגראנדה הספרדית, לשתי עונות. הנדריקס הוא הזר השני (אחרי ג'ף פוט) אותו מחתים דיוויד בלאט, והוא מצטרף אל צ'אק איידסון, כנראה הזר היחיד שממשיך מהעונה החולפת.

הנדריקס (2.03, 23) הוא פאוור פורוורד אמריקאי, שרשם העונה ממוצע של 26 דקות למשחק, בהן קלע 13.6 נקודות וקלט 4.5 ריבאונדים בגרנאדה הספרדית. הוא למד באוניברסיטת אלבמה ושיחק במכללת הקרימזון טייד. הנדריקס נבחר בבחירה ה-19 בסיבוב השני של דראפט 2008 על ידי גולדן סטייט, אך שוחרר כבר בדצמבר של אותה השנה מבלי לרשום ולו הופעה אחת. משם עבר לקבוצת באקרספילד ג'אם מליגת הפיתוח האמריקאית NBDL ולדקוטה וויזארדס מאותה הליגה. בתחילת העונה האחרונה עבר לספרד.

"זהו שחקן צעיר ומוכשר בצורה יוצאת דופן, שמתאים בדיוק לתוכניות ולדרך שלנו", התייחס הערב דיוויד בלאט להחתמתו של הנדריקס. "במכבי הוא יכול לשחק גם כפורוורד וגם כסנטר. הוא מאוד חזק ופיזי עם יכולת מצוינת עם הגב אל הסל ופשוט נפלא בריבאונד. לא פחות חשוב מכך יש לו אופי נהדר, מוסר עבודה מאוד גבוה ושחקן שמשאיר הכל על המגרש. שחקן שבכל מקום שהיה האוהדים התאהבו והתלהבו ממנו, ואני מקווה ומאמין שכך יהיה גם אצלנו".

בתוך כך, ממשיכה מכבי לגבש רשימת מועמדים לעמדות 1, 2-3 ו-5. לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה מנהלת מגעים עם ג'רמי ריצ'רדסון (2.01, 26), גארד-פורוורד אריס סלוניקי בעונה החולפת, שמועמד להיכנס לנעליו של אלן אנדרסון.

בשנים האחרונות נדד ריצ'רדסון בין ה-NBA לליגת הפיתוח (D-League). הוא זכה לחוזים זמניים במספר קבוצות NBA, בהן אטלנטה, פורטלנד, ממפיס, סן-אנטוניו ואורלנדו. בקיץ שעבר חתם באריס סלוניקי, והעמיד במדיה ממוצעים של 14.4 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ביורוקאפ, לצד 12.6 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בליגה היוונית. הוא נחשב לאחד מחביביו של דיוויד בלאט, שהצטרף לאריס במהלך העונה.

אגב, במהלך העונה שעברה פגש ריצ'רדסון פעמיים את הפועל ירושלים ביורוקאפ, ובמשחק במלחה כיכב עם 21 נקודות ו-2 ריבאונדים.

לימונד ומקל לא ימשיכו

במכבי תל אביב החליטו שרביב לימונד וגל מקל לא ישחקו בשורות הקבוצה בעונה הקרובה. שחקן נוסף שהקבוצה אמורה להודיע לו אם הוא ממשיך הוא דיוויד בלות'נטאל. על רקע העזיבה של לימונד ומקל, ג'ון שאייר מתקרב למדי הצהובים, אך בכל מקרה הוא אמור לשחק עם וושינגטון ויזארדס בליגת הקיץ בלאס וגאס.

עזיבתו של לימונד, שהיה חתום לעונה נוספת, מגיעה שנה וחצי בלבד לאחר שנחת בקבוצה מעירוני נהריה. לימונד לא הצליח להשאיר חותם במכבי כשהעונה ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 1.6 נקודות בלבד ביורוליג ו-8.2 נקודות בליגה. השחקן, שכבר שיחק עונה אחת במדי לה מאן הצרפתית, יצטרך לבדוק אופציות אחרות, כשיציאה לאירופה כרגע נראית כאופציה המובילה מבחינתו.

גם אי חזרתו של מקל לסגל לא מפתיעה כל כך. הגארד הצעיר התחיל את העונה האחרונה במדי מכבי, אך כעבור מספר חודשים עבר לגלבוע/גליל עליון, שם קלע 7.9 נקודות למשחק, מסר ארבעה אסיסטים למשחק ועזר לקבוצתו לזכות באליפות. אופציית אירופה רלוונטית גם לגבי מקל, אך יש סיכוי שהוא ישוב לשורות האלופה, ינדוד לבני השרון, שגילתה בו עניין בעונה שעברה, או יעבור למכבי חיפה. בכל מקרה, מקל סיים את חוזהו במכבי תל אביב והוא ישוחרר.

פורסם לראשונה: 14:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully