וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פנתה לאור בן חמו

30.6.2010 / 13:10

שיחות החלו עם סוכנו של קשרה הצעיר של מכבי חיפה. סיני ייפגש עם יברויאן. ביום חמישי תפתח הקבוצה את אימוניה

הפועל פתח תקוה פנתה רשמית לקשר מכבי חיפה, אור בן חמו, במטרה לצרפו בעונה הקרובה. הקשר בן ה-20 שותף בעונה החולפת בעיקר במשחקי גביע הטוטו של סגנית האלופה והוא עשוי להיות הרכש השני שמבצע אלי מחפוד ממכבי חיפה, אחרי ההעברה של הקשר ישראל זגורי, שאמור להפוך לאחר משחקני המפתח בקישור בעונה הבאה. השניים היו שותפים לקבוצת הנוער שזכתה העונה באליפות.

הבוקר שוחחה הנהלת פתח תקוה עם סוכנו של השחקן, גלעד קצב. "אור בן חמו שחקן מעניין, אנחנו רוצים לצרף אותו בעונה הבאה", אישרו בפתח תקוה, שם מתכוונים לבקש את אישורה של מכבי חיפה למהלך.

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, תומר סיני, ייפגש מחר עם החלוץ איליה יברויאן ויגיש לו הצעה כספית מסודרת. עד כה ניהלו הצדדים שיחות בעל פה. בפתח תקוה מעריכים שהשחקן יצטרף בסופו של דבר, למרות הצעות מחו"ל. מחר תפתח הקבוצה רשמית את האימונים, שאליהם יגיעו שחקני הרכש החדשים ושחקנים נבחנים, בהם החלוץ אלון תורג'מן מבית"ר טוברוק.

המגן שגיב כהן לא מתכוון להופיע לאימון ובודק אופציות בקפריסין, ובליגות המשנה בהולנד ואנגליה. בקבוצה בדקו את העלויות של החלוץ ליאור אסולין, אך הן גבוהות מדי והוא יישאר כנראה בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully