וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הצדדים של שיקגו

יובל קליין

30.6.2010 / 14:05

בעוד גאווין פלויד והווייט סוקס מטפסים למעלה, קרלוס זמבראנו ממשיך לצנוח. יובל קליין חובט לסייקל ומצדיע לטים הדסון

סינגל: טים הדסון

ביום שני האחרון, כמו בכל יום שסטיבן שטרסבורג מגיש, כל העיניים היו נשואות אליו, אבל מאמן אטלנטה בובי קוקס טען "שגם לנו יש בחור לא רע בכלל על הגומה". כמה שהוא צדק. למרות ששטרסבורג שרף שבעה שחקנים מהברייבס, הפנומן הצעיר רשם לחובתו שלוש ריצות. בצד השני, הדסון אולי שרף "רק" שישה, אבל גם השאיר את הנשיונלס על האפס בדרך לניצחון 0:5. אפשר להאשים את התקפת וושינגטון חסרת היציבות, אבל ניתן את הקרדיט למגיש הוותיק בן ה-34.

הדסון הימני נהנה מעונה יוצאת מן הכלל בה הוא רושם ERA של 2.37, אטלנטה כבר פתחה פער של משחק וחצי מהמטס ויותר חשוב, 2.5 משחקים מהפיליז, שהוסיפו הלילה את אטלי ופולאנקו לרשימת הפצועים. ג'ייסון הייווארד, המפציץ הרוקי, ייעדר ממשחק האולסטאר בגלל פציעה בבוהן. הייווארד כרגע במקום שני בבחירות האוטפילד ב-NL, יחסר לברייבס שהפסידו הלילה, מה שאומר שהרוטציה של הברייבס והדסון חייבים לשמור על פוקוס, כי בטרנר פילד חולמים על בייסבול באוקטובר.

דאבל: אר. איי. דיקי

מצחיק לראות את הנתונים של הנאקלבולר הוותיק - שישה ניצחונות מתוך שמונת המשחקים בהם התחיל עם ERA של 2.98. הסיפור עם נאקלבולר הוא הכל או כלום - או שהולך לו, או שכל הגשה נחבטת ליציעים ובגלל זה מאמנים בליגה הפסיקו לתת אמון במגישים מהסוג הזה. הכדור שמגיש הנאקלבול זורק ממש מטייל באוויר, ימינה ושמאלה, למעלה ולמטה ומקשה על החובט וגם על התופס, אבל הבעיה של ההגשה היא המהירות האיטית שלה, המאפשרת לחובטים לחבוט בכוח בכדור.

בינתיים, לדיקי הולך לא רע ואפילו נשמעים קריאות שמעלות חיוך לזימון למשחק האולסטאר. עם דיקי, המטס עושים את שלהם והם במרוץ משולש ב-NL מזרח, שהפך להיות הבית האיכותי והתחרותי ביותר בליגה.

טריפל: גאווין פלויד

כמה שהווייט סוקס, הקבוצה הכי חמה בליגה כרגע, אוהבים לשחק מול הנשיונל ליג. במשחקי האינטרליג רשמו הגרביים רק שני הפסדים ב-17 משחקים. אוזי גיין אפילו התבדח ואמר "למה שהקבוצה לא תעבור לשחק בנשיונל ליג, הבייסבול צריך שינוי". לאחר מכן, הוסיף גיין בטון של רצינות, "אני מעדיף לשחק ולנצח את הקבוצות שאיתן אני מתחרה, כמו הטווינס, הרויאלס והטייגרס".

הלילה עלה גאווין פלויד להגיש במדי הפסים הלבנים מול הרויאלס ועשה בדיוק מה שגיין ביקש ממנו - 6.2 אינינגים שבהם הרשה רק שתי ריצות, הווייט סוקס רשמו ניצחון 3:4 והם כרגע רק משחק וחצי מהמקום הראשון ב-AL מרכז. המגיש הימני מצא לאחרונה את הסטרייק-זון כמו שאר מגישי הוייט סוקס, כשבששת המשחקים האחרונים הוא רושם ERA של 2.79. גיין הורחק הלילה (מישהו מופתע?), אבל אם הוא יצליח לשמור על פלויד ובהרלי בפורמה טובה, המרוץ המשולש לפלייאוף יהיה מרתק ויחזק את שמו של גיין להחליף את בובי קוקס באטלנטה.

הומראן: חוזה גיין

21 חבטות רצופות, רצף החבטות הארוך ביותר של הרויאלס בתשע שנים האחרונות, נשבר השבוע. מי שאחראי לרצף החבטות הארוך ביותר השנה (ביחד עם ג'וש המילטון) הוא ה-DH של קנזס סיטי, חוזה גיין.

גיין, שפשוט נכנס לגרוב לדבריו, הצליח לשפר קצת את מאזן הרויאלס עם שלושה ניצחונות השבוע, אבל הם עדיין מחוץ לתמונת הפלייאוף, כשהם רושמים חודש שלישי רצוף במאזן שלילי. עם או בלי החובט הוותיק, נדמה שהדבר הכי מרתק בקנזס סיטי יהיה משחק האולסטאר בעוד שנתיים באיצטדיון קאופמן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השקית החומה: קרלוס זמבראנו

בזמן משחק של הקאבס לפני חודש, הבחנתי בקהל בילדה בת שנתיים-שלוש לבושה בחולצה של מספר 38. את החולצה כנראה קנה אביה בגלל הביצועים המרשימים של קרלוס זמבראנו בעבר, אבל כרגע לא נראה כאילו עוד אבות ישימו יד על החולצה עם המספר הזה.

אני מבין, זמבראנו, שאתה עובר שנה קשה, אבל להוציא את כל התסכול על חבריך לקבוצה ממש לא יעזור. הבעיה אצלך ולא אצל דרק לי, ואין שום סיבה להתפרצות שלך בסוף השבוע בספסל הקבוצה. מתסכל ומעצבן יותר לאוהדי הקאבס שזלזלת בהם ובקבוצה כשהלכת לארוחת ערב משותפת עם מאמן הווייט סוקס אוזי גיין, באותו ערב שאחרי ההפסד לפסים הלבנים משיקגו.

עשית שתי טעויות מטופשות ביום אחד, שתיים יותר מדי. אז קדימה קרלוס, תתחיל לעבוד על עצמך. אנחנו רוצים לראות את אותו ביג זי שהילדה בת השנתיים לובשת על הגב אחרי פגרת האולסטאר.

המספר הנוסף

קליף לי, האיש והטרייד, רשם הלילה בברונקס את המשחק המלא השלישי שלו ברציפות. האחרון שעשה את זה במדי סיאטל היה רנדי ג'ונסון ב-1998 ומי שעשה את פעם אחרונה בכלל היה "קפטן צ'יזבורגר", סי.סי. סבאת'יה, במדי קליבלנד.

דנארד ספאן ממיניסוטה חבט הלילה לשלושה טריפלים במשחק בודד. זאת הפעם הראשונה מאז 2002, אז עשה זאת רפאל פורקאל.

שני נתונים מגניבים לגבי ג'ייסון ביי: הוא הקנדי העשירי לרשום 1,000 חבטות במייג'ור ליג. בנוסף, לביי יש אותו מספר של משחקים בהם הוא חבט לשני הומרים ויותר כמו למשחקים בהם חבט להומר בודד.

פיטסבורג פייראטס ניצחו את הקאבס ובכך סיימו את רצף 17 הפסדי החוץ שלהם. זה היה הרצף הארוך ביותר מאז 1985 (שגם הוא שייך לפייראטס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully