וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת השייט של הפועל ת"א תפונה תוך 10 ימים מהמרינה

איילה חננאל

29.6.2010 / 14:43

חברת אתרים לאגודה: "לא נאפשר לכם להמשיך לפעול ללא חוזה תוך סיכון אפשרי של ילדים רבים בחופש הגדול"

אגודת השייט של הפועל תל אביב פועלת במרינה בתל אביב מזה שנים רבות, תוך שהיא מסרבת לחתום על חוזה המעגן את זכויותיה וחובותיה, וכעת עומדת האגודה בפני פינוי תוך זמן קצר. בתחילת השבוע שלחה הנהלת אתרים מכתב חריף להנהלת האגודה בו היא תובעת חתימה מיידית בתוך 10 ימים על החוזה ולא תפעל אתרים להפסקת הפעילות של האגודה במקום.

לדברי איתמר שמעוני, מנכ"ל חברת אתרים, המנהלת את מרינה תל אביב: "המצב הקיים גורם לנו לדאגה גדולה. אנו עושים ככל יכולתנו לדאוג לשלום הספורטאים והילדים, אך איננו יודעים האם המתאמנים באגודת השייט מבוטחים ואני לא מוכן להמשיך ולהתנהל בצורה זו. במהלך החופש הגדול יפקדו מאות ילדים את אגודת השייט והסבירות שמישהו יפגע או שחלילה יקרה משהו אחר גדלה שבעתיים.

"אני חש אחריות להודיע הן לילדים והן להוריהם כי ללא הסכם מסודר עם הנהלת המרינה אין לנו כחב אתרים שום אחריות לביטחון הילדים ושלומם", הוסיף שמעוני, "ולכן לאחר שמיצינו את כל ההליכים מול הנהלת האגודה ואל נחתם חוזה אין לנו אלא לפנות לדרך האחרונה והפחות מועדפת עלינו, בית המשפט שיחליט הוא האם ניתן ומותר לאגודה להמשיך ולפעול ללא חוזה המסדיר את פעילותה במרינה תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully