וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: מאמצים להיפטר מבן יוסף וגרשון, שינה מועמד

דור בלך

29.6.2010 / 13:47

הקבוצה ממשיכה להתקיים בדוחק ומנסה להגיע לאיזון תקציבי. בלם מכבי ת"א מועמד להגיע בהשאלה. ברביעי תפתח אימוניה

על אף שעיסקת מכירת עידן ורד למכבי חיפה על סף סיכום, בית"ר ירושלים עוד רחוקה מאוד מלהגיע לאיזון תקציבי ומנסה בימים אלה למצוא קבוצות גם לשמעון גרשון ותומר בן יוסף כדי להיפטר מהחוזים שלהם. יו"ר המועדון איציק קורנפיין תכנן את התקציב מתוך הנחה שטוטו תמוז יימכר בסכום הנאמד בלמעלה מחצי מיליון דולר, אך בינתיים הצעות רשמיות אין, ונראה כי בכל מקרה גם אם החלוץ יימכר זה יהיה בסכום נמוך מהמצופה, כאשר ההפרש ייאלץ להיסגר על ידי שחרור של אחד מהבלמים הבכירים ואולי אף שניהם.

גם כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז, שעדיין לא מוצאים קבוצה, מקשים על בית"ר להגיע לאיזון תקציבי. במועדון מהבירה בנו על כך שהשניים ימצאו קבוצה שתוכל לעמוד בשכרם, כשעל פרננדז היו אמורים אף לקבל 450 אלף יורו, אך העסקה עם אריס סלוניקי ירדה לטמיון. בינתיים השניים לא חתמו באף קבוצה ובבירה חוששים כי גם כשימצאו אחת כזו יהיה זה בשכר נמוך מזה שהם מרוויחים בבית"ר והקבוצה תאלץ להשלים את ההפרש.

מחר (רביעי) אחר הצהריים תפתח הקבוצה את האימונים כשרביד גזל, משה מישאלוב, ערן לוי וסרג' איילי יחלו להתאמן עם הקבוצה, אך לאף אחד מהם לא מובטח חוזה, שכן עד שבית"ר לא תאזן את תקציבה היא לא יכולה כלל לפתוח את העונה, ובטח לא לצרף שחקנים נוספים.

בקבוצה מעוניינים גם לצרף את בלם מכבי תל אביב יקיר שינה בהשאלה, כשהצהובים מוכנים להשאילו ללא תמורה, כמחליף לאחד הבלמים שיעזבו. גורם בבית"ר סיפר כי היחסים הטובים בין המועדונים לאחר מכירת ברק יצחקי, וכן היחס החם עם סוכנו גלעד קצב המייצג שחקנים רבים בקבוצה ומנסה לעזור לה להתקיים במצבה הקשה, צפויים להקל על העסקה, אם אכן בית"ר תוכל להחתים שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully