וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי השעה הריקה

29.6.2010 / 9:25

30 דקות טובות במשחק הספיקו להולנד כדי לנצח בכל משחקיה, אבל בשביל לעבור את ברזיל היא תהיה חייבת לשמור על רמה שווה לאורך 90 דקות. מעקב הסוס השחור

הרף

לחזור הביתה עם הגביע בפעם הראשונה.

הקפיצה האחרונה

אם אריאן רובן אמר אחרי הניצחון של הולנד על סלובקיה ש"אנחנו חייבים להשתפר", מי אנחנו שנתווכח? "לא יום גדול שלנו", הוא הוסיף, אבל למעשה באף אחד מארבעת הניצחונות שלה, נבחרת האורנג' לא הייתה ביום גדול.

כשהיא הציגה כדורגל טוב במהלך המשחקים שלה, הולנד הציגה כדורגל של אלופת עולם. הבעיה היא שאין לה יותר מ-30-35 דקות כאלו במשחק וזה לא מספיק בשביל תואר. נגד סלובקיה הפתיחה הייתה לא רעה בכלל, אבל אחרי השער הראשון הכתומים שלחו ארבעה שחקנים בלבד וסמכו על הכשרון של רובן-ואן פרסי-סניידר-קאוט, שיכריע שישה ושבעה שחקני הגנה. התוצאה הייתה אפס מצבים. במחצית השנייה, כשואן דר ויל ו-ואן ברונקהורסט שוב הצטרפו ויצרו יתרון מספרי באגפים או לחילופין איפשרו לשחקני הכנף להיכנס לרחבה, ההזדמנויות חזרו, אבל לא למספיק זמן.

נגד דנמרק, יפן, קמרון וסלובקיה השינויים הללו בקצב המשחק, בהצטרפות של שחקנים מהקו השני והשלישי, בשליטה, הספיקו להולנד. בפעם הבאה זה עלול להיגמר עם הדחה. עכשיו הכתומים חייבים להתחיל לתת 90 דקות מלאות ברמה שווה ולשחק הרבה יותר מחצי שעה של כדורגל מצוין במשחק.

הניסיון הבא

לצערה של הולנד היא מגיעה למשחק נגד ברזיל אחרי שלא עמדה במבחן שמתקרב להיות דומה לזה בו היא תיתקל ברבע הגמר ובשביל לעלות לשלב הבא היא תצטרך להעלות את המשחק שלה בשתי רמות. אולי נגד נבחרת שלא תחשוש מלהתקיף מולה, זה יקרה.

המפתח של המאמן ברט ואן מרוויק יהיה לצמצם את הרווחים בין הקשרים האחוריים לבלמים, לחלץ כמה שיותר כדורים בעומק המגרש ולצאת להתקפות מעבר מהירות. על היכולת הבינונית של ג'וני הייטינחה ויוריס מתאייסן אין עוררין וכשההתקפה של ברזיל מונעת על ידי קאקה ורוביניו, היא מגיעה כשהשניים הללו מוצאים מרווחים בין הבלמים היריבים לקישור האחורי. לכן מארק ואן בומל ונייג'ל דה יונג יהיו חייבים להיות להשגיח כל הזמן וגם להוסיף מימד של אגרסיביות שהיה מעט חסר עד עכשיו בצורה מפתיעה מכיוון שמדובר בשני שחקנים מאוד עוצמתיים בדרך כלל. אגרסיביות, לא עצבנות בה לוקה לעתים ואן בומל.

לצד מציאת החללים של רוביניו ובעיקר של קאקה, ברזיל מתקיפה ללא סוף דרך המגינים שלה וכאן נכנס אלמנט חילוצי הכדור של הולנד, אחת מהנקודות החשובות בכדורגל המודרני. נבחרת האורנג' מתמחה בהתקפות מעבר מהירות. היא הביסה ככה את איטליה וצרפת ביורו האחרון, היא כבשה כך את השער הראשון נגד סלובקיה וחטיפת כדור פלוס מסירה מהירה קדימה של ואן בומל למשל, יכולה להשאיר את רובן לבדו בחור שהותיר מישל באסטוס. דרך המתפרצות הקטלניות הללו הולנד תוכל להכניע גם נבחרת מתוכננת, יציבה וזהירה של ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully