וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן רוקי סיכם בהפועל תל אביב

קשר מץ יצטרף למחנה האימונים באוסטריה. חלוץ נבחרת זמביה יגיע למבחנים. הכנה: האדומים הפסידו 1:0 לאנז'י הרוסית

הקשר הצרפתי רומן רוקי סיכם היום (שני) לעונה אחת בהפועל תל אביב. רושי, ששיחק בעונה החולפת במץ מהליגה השנייה בצרפת, יצטרף למחנה האימונים של האדומים באוסטריה ביום רביעי הקרוב ושם הוא צפוי לחתום רשמית על חוזהו בקבוצה. רוקי צפוי להשתכר כ-300 אלף יורו לעונה בעוד מץ תקבל תמורתו 300 אלף יורו.

מבין כל המועמדים להצטרף, הקבוצה החליטה לסכם עם רוקי מכיוון שעלותו הייתה הנמוכה ביותר. בהפועל בחרו באופציה הזולה למרות הכסף הגדול שנכנס ממכירת סמואל יבואה, ביברס נאתכו ודגלאס דה סילבה. הקבוצה תמשיך לחפש אופציות זולות גם למשבצת הבלם והחלוץ שישלימו את מכסת הזרים. רוקי הוא בסך הכל שחקן הרכש השלישי שמצטרף לאדומים בקיץ, אחרי יוסי שבחון וביוואן פרנסמן.

רוקי, שיחגוג באוקטובר 29, גדל בקאן ובעונת 2001/2 רשם את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון, בליגה השלישית. בהמשך שיחק שנתיים בפאריס סן ז'רמן וזכה עם הקבוצה בגביע הצרפתי, המשיך לעונת השאלה בבסטיה לפני שחתם באז'קסיו בקיץ 2005. עונת 2005/6 הייתה האחרונה של רוקי בליגה הראשונה בצרפת. בשנתיים האחרונות שיחק בליגה השנייה במדי מץ כשבעונה שעברה כבש שני שערים ב-33 הופעות.

הערב נודע כי חלוץ נבחרת זמביה, כריסטופר קטונגו, יגיע למבחנים בקבוצה. קטונגו, 28, שיחק בשנתיים האחרונות בארמיניה בילפלד הגרמנית, ירד עם הקבוצה ליגה ואשתקד כבש שבעה שערים בבונדסליגה השנייה. החלוץ הופיע 51 פעמים במדי הנבחרת ובעבר שיחק גם בג'ומו קוסמוס מדרום אפריקה וברונדבי הדנית.

הפועל תל אביב פתחה את מחנה האימונים באוסטריה בהפסד 1:0 לאנז'י מחצ'קלה הרוסית. שער הניצחון נכבש כבר בדקה השישית על ידי ניקולאי ג'וסאן המולדבי, שהכניע את גליל בן שנן בבעיטה חופשית. בהמשך, הגיעו האדומים למספר רב של מצבים, אבל לא הצליחו להשיג את השוויון. שבחון, שפתח ושיחק 60 דקות, החמיץ פעמיים במחצית הראשונה. ערן זהבי היה קרוב גם הוא לקראת הסיום, אך סחט הדיפה מהשוער. הבלם פרנסמן פתח גם הוא בהרכב ושיחק 45 דקות.

"אפשר להיות מרוצים מאיך שהקבוצה שיחקה במחצית הראשונה", סיכם המאמן אלי גוטמן. "המשטח היה קופצני והפריע לנו להניע את הכדור כמו שאנחנו רגילים, אך למרות זאת שלטנו. במחצית השנייה איבדנו קצת את הסבלנות ושיחקנו מהר מדי קדימה ולכן לא הגענו למספיק מצבים. אני רוצה לברך על הסיכום עם רוקי, זה שחקן שיוסיף לנו הרבה במרכז השדה. פרנסמן שיחק היום מחצית אחת מאוד טובה ואנחנו מרוצים מאוד, חסרים לנו עוד שני שחקנים, אחד לחלק האחורי ואחד לקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully