וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: גם מכירת עידן ורד לא תמנע פירוק

בקבוצה מהבירה לוחצים על הקשר לסכם בחיפה, אבל תקועים גם עם חוזיהם של אלברז ופרננדז. איילי יצטרף לאימונים

בבית"ר ירושלים קיבלו באכזבה גדולה את העובדה שהמו"מ בין ורד לחיפה עדיין תקוע בגלל נושא סעיף השחרור וייתכן שהמועדון ייאלץ להיכנס לפלונטר כלכלי שלא יאפשר לו אפילו תיאורטית להימנע מפירוק. נמרוד ורד אמר לאנשי בית"ר כי הוא אינו רואה איך הקבוצה נמנעת מפירוק במצב העניינים הנוכחי ובשורה התחתונה רק בנו, עידן, יהיה זה שייפגע מהמעבר.

אם לא די במקרה של ורד, הרי שבית"ר תקועה כרגע גם עם חוזיהם הגבוהים של דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז. השניים קיבלו הודעה כי הקבוצה לא תוכל לעמוד בחוזים ושעליהם למצוא קבוצה, תוך הבטחה שהם ישוחררו ללא תמורה, אבל הם בינתיים לא נלחצים ומאמינים שיקבלו את שכרם המלא, בבית"ר או בקבוצה אחרת. כזכור, שכרם של השניים ביחד עומד כל כמיליון יורו לעונה.

גורם המקורב לאלברז ולפרננדז אמר אמש: "האיומים על פירוק לא עובדים הפעם. אם בית"ר לא הלכה לפירוק בשנה שעברה, לא בטוח שהיא תלך גם השנה. ישנן שלוש אופציות: הראשונה שהם ישחקו בבית"ר על פי החוזה, השנייה היא שהם ימצאו קבוצה אחרת שתשלם להם סכום דומה והשלישית שהם יושאלו לקבוצה אחרת שתשלם להם חלק מהשכר, ובית"ר תשלים אותו".

היו"ר קורנפיין מודע לנשוא הסבוך שנוצר ומקורביו לוחצים עליו לשקול מספר אופציות על מנת להימנע מפירוק. מתחת לפני השטח מדברים במועדון על ניסיון לקיצוץ בשכרם של השחקנים החתומים, בראשות אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, כשגם אופציית כניסה למו"מ עם מכבי תל אביב על מכירתו של אחד מהשניים עומדת על הפרק.

גורם בבית"ר אמר על כך: "אם נגיע למצב של קיצוצים כמו בעונה שעברה, עדיף ללכת לפירוק. בשנה שעברה הקיצוצים הרסו את הקבוצה והבריחו את הקהל. זה יותר גרוע מפירוק".

החלוץ סרג' איילי (29), ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת גן, יצטרף גם הוא לפתיחת אימוני בית"ר ירושלים ביום רביעי. כמו רביד גזל, משה מישאלוב וערן לוי, גם איילי ימתין להתבהרות המצב הכלכלי בקבוצה מהבירה, כאשר בשלב זה הקבוצה לא יכולה להחתים שחקני רכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully