וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ביקשה לשאול את דודו ביטון

28.6.2010 / 9:40

הקבוצה הגישה הצעה רשמית על החלוץ הצעיר, איזיקוביץ' דווקא מעדיף להשאילו. מחפוד רוצה את אג'ידה כשוער ראשון

השוער הניגרי אוסטין אג'ידה לא יצטרך לעבור ניתוח בקרוב והוא יהיה השוער הראשון של הפועל פתח תקוה בעונה הבאה, כך מסתמן על פי שיחות שהתקיימו אמש בין השוער לבין אנשי הפועל פתח תקוה. כזכור, רק לאחרונה הודיעה פתח תקוה כי ויליאם אממו יהיה השוער הראשון בעקבות הליך השיקום של אג'ידה, שייערך כחצי שנה.

אג'ידה טען אתמול: "אם אני כשיר לשחק במונדיאל, אני כשיר בשביל לפתוח את העונה עם הפועל פתח תקוה". סוכנו של השחקן, גיא פרימור, אישר את הידיעה כשאמר: "אג'ידה בריא לחלוטין ואין כעת צורך בניתוח". כעת מעדיף אלי מחפוד את אגי'דה כשוער ראשון וייתכן שבסופו של דבר השוער אממו שנרכש על ידי הבעלים תומר סיני יחזור לייעוד המקורי שלו - מכירה לחו"ל.

כפי שפורסם לפני חודש וחצי, דודו ביטון הוא המועמד המוביל של מחפוד בעמדת החלוץ. מתברר כי ביום רביעי תם הדד ליין של אשר אלון מהפועל רעננה לרכוש אותו (תמורת 1.2 מיליון שקל), והיום פתח תקוה הגישה הצעה רשמית עבור החלוץ, שעמדה על כמחצית מהסכום. בית"ר טוברוק דחתה את ההצעה, שכן אריק איזיקוביץ' מעדיף להשאיל את החלוץ, ואולי למכור אותו בקיץ הבא. ביטון עצמו מעדיף לשחק בליגת העל, ולאחר פגישה עם המנכ"ל אפי צפריר התגלו פערים של כ-30 אלף דולר בין הצדדים, כאשר ביטון דורש את אותם הסכומים שהוצעו לו בנטו, ולא בברוטו. את טוברוק ייצג עו"ד אלדד אהרוני. פערים נרשמו גם עם החלוץ איליה יברויאן, שבינתיים יגיע להתאמן עם הקבוצה אך לא ברור אם יחתום בה.

קשר מכבי חיפה, אור בן חמו, (20) הוצע בימים האחרונים לקבוצה וקיים סיכוי שהוא יצטרף לאימונים. בן חמו שותף העונה בשני משחקים במדי סגנית האלופה, במסגרת גביע הטוטו והיה שותף בעיקר לזכיה באליפות של קבוצת הנוער יחד עם ישראל זגורי, שלמעשה כבר חתם בקבוצה. את שני השחקנים מייצג גלעד קצב.

ביום חמישי תפתח הקבוצה הקבוצה את האימונים, אליהם יצטרפו החלוץ אלון תורג'מן והמגן השמאלי ניסן אלקלעי שגדלו בטוברוק, השוער טום קשתי ששיחק בעבר בהפועל תל אביב וחתם בקבוצה, אור פיישבין שחוזר מהשאלה, וכן שחקני הרכש החדשים – ישראל זגורי ממכבי חיפה, גיא דיין, חמודי בריק, אוהד קדוסי וג'וניור ויסה.

המגן שגיב כהן לא יגיע לאימון הפתיחה מאחר והוא בודק אפשרות לעבור לליגה הקפריסאית. סוכנו, גלעד קצב, בודק עבורו אופציות בליגות המשנה בהולנד ואנגליה.

בתוך כך, אוהדי הקבוצה מביעים תמיכה בבלם גל כהן, שביקש לשדרג את חוזהו במועדון אחרת יעזוב. בפתח תקוה ביקשו מהבלם להתאזר בסבלנות ולהסתפק בחוזה, אך הבלם, שמחזיק במספר הצעות מליגת העל מעוניין לחתום על חוזה חדש, כאשר סביר להניח שבסופו של דבר פתח תקוה תבחר לשדרג את שכרו כדי שיישאר. "אף אחד לא רוצה שחקן ממורמר בקבוצה", אמרו מקורבים לבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully