וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עדיין קשיים במו"מ עם רואש ואבוקרט

שני השחקנים עדיין לא חתמו על החוזה שהוצע להם לשלוש שנים. בן בסט מחכה לשחרור ממכבי חיפה, שירזי יחפש קשר אחורי

החלוץ עדן בן בסט סיכם את תנאיו בהפועל חיפה ואמור בימים הקרובים לחתום על חוזה חדש בקבוצה לעונה הבאה. בן בסט, שחזר בעונה שעברה לחיפה לאחר עונה שהעביר בקרית שמונה והפועל תל אביב, סיכם את תנאיו בחיפה, אך האדומים מהכרמל עדיין לא העבירו בקשה רשמית להשאילו ממכבי חיפה אליה שייך כרטיסו. בין שתי החיפאיות יש כבר סיכום בעל פה על השאלתו ושני הצדדים מאמינים כי בתוך יומיים עד שלושה ייחתם גם הסכם על השאלת החלוץ לעונה נוספת באדום.

בניגוד לבן בסט, קשיים עדיין במשא ומתן עם ערן לוי. בחיפה מאמינים כי הדברים יחתכו בימים הקרובים לכאן ולכאן, אך מכיוון שהבעלים יואב כץ מאוד מעוניין לראות לוי בקבוצה, נראה כי הוא ייענה בסופו של דבר לדרישות החלוץ ויחתום איתו על חוזה לעונה נוספת בהפועל אלא אם כן יתייאש כץ מלרדוף אחר לוי.

כמו לוי, קשיים במשא ומתן מול אושרי רואש ורן אבוקרט. בינתיים, השניים לא מוכנים לחתום על חוזה לשלוש שנים שהוצע להם אך אצל האדומים מאמינים כי השניים יחתמו בסופו של דבר על חוזה מכיוון שאין להם הצעות מקבוצות אחרות. הקשיים במשאים ומתנים גורמים גם לא מעט כאבי ראש למאמן ניצן שירזי שעדיין לא יודע באיזה תפקידים לחפש זרים. לאחר שבריאן חרסיסיץ' חתם בקרית שמונה, נראה כי שירזי יחפש קשר אחורי במקומו ואם לוי לא יחתום בהפועל שירזי יאלץ למצוא גם תחליף זר עבורו. הפועל חיפה תפתח את אימוניה ב-1 ביולי ועד אז מקווים בקבוצה לסגור את רוב הסגל לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully