וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "נגיע למצב בו המועדון לא מפחד משום תואר"

27.6.2010 / 16:05

הפועל ב"ש ערכה מסע"ת לכבוד העונה החדשה, המאמן הוסיף: "משוכנע שאסולין יהיה בקבוצה. אין סיבה שלא נהיה בצמרת"

אימג'בנק GettyImages

וידאו באדיבות ערוץ הספורט

הפועל באר שבע ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2010/11, בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת והמאמן החדש, ניר קלינגר, שחזר לישראל אחרי שאימן מאז 2006 בקפריסין. מי שלא הגיע לאימון הפתיחה של הקבוצה הוא החלוץ ליאור אסולין, שכזכור ההנהלה מעכבת את המשא ומתן עימו בשל ממצאי בדיקו תרפואיות שקיבלו. אסולין עצמו מחוזר על ידי גיא עזורי בהפועל אשקלון. ביומיים האחרונים גילתה גם הפועל פתח תקוה עניין, אבל הסכומים שדרש החלוץ גבוהים מדי עבורה.

קלינגר: פרננדס יהיה כוח משמעותי"

אבי יחיאל יחתום רשמית בקבוצה ויצטרף לאימונים. השוער אוהד כהן, החלוץ אברהים בסיט, הבלם עודד גביש, הקשר מפורטוגל ריקרדו פרננדס היו חלק מהפנים החדשות. כפי שפורסם שלשום, הקפטן מאור מליקסון יישאר בקובצה מבלי לחתום על חוזה חדש.

ברקת סיפרה על המטרות של הקבוצה לעונה הקרובה: "אנחנו רוצים לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי ולהתמודד על כל התארים. אנחנו מבינים שהדברים האלו ייעשו צעד-צעד ושלב-שלב. בשנה שעברה הייתה לנו מטרה שהיא לתקוע יתד בליגה, אבל השנה אנחנו רוצים לעלות עוד שלב ולהתברג בפלייאוף העליון".

ברקת הוסיפה: "מחלקת הנוער מאוד חשובה בעיני וכמו בכל השנים מאז שהגעתי, נמשיך לשים דגש על המחלקה הזו. מבחינתי מחלקת נוער טובה היא משאב עצום לקבוצה והמטרה היא להחתים שחקני בית על חוזים ארוכי טווח".

ניר קלינגר, שאימן בעבר שנתיים את בית"ר באר שבע בתחילת דרכו כמאמן, אמר: "אני חוזר למקום בו היו לי זכרונות מאוד טובים. אמנם בבית"ר באר שבע, אבל זה בכל זאת בעיר הזו. יש לנו תכניות, יש לנו יעדים ויש לנו מטרות. עבדנו על הקבוצה בחודשיים האחרונים מ-א' ועד ת', הגענו למסקנות ואנחנו מנסים לעשות חיזוק איפה שצריך. אין לי ספק שאנחנו בכיוון הנכון מבחינת הרכבת הסגל כדי להמשיך ולהביא את המועדון הזה, שהוא אחד מחמשת הגדולים בארץ, לצמרת. אני לא רואה שום סיבה שהפועל באר שבע לא תהיה חלק מהצמרת של הכדורגל הישראלי. זה יכול לקרות בתקופה קצרה או ארוכה יותר, אבל בסופו של התהליך נגיע למצב בו המועדון לא מפחד משום תואר ושום תחרות".

על נושא הרכש והסגל הוסיף המאמן החדש: "השמות עליהם נכתב הם השמות שכנראה יהיו בקבוצה. העמדות הפתוחות שהן כרגע עוד בלם וחלוץ, אני לא רוצה להכנס לשמות. משאים ומתנים מתנהלים בשקט כמו שאני חושב שזה צריך להיות. אין לי על מה להרחיב כרגע. כמעט הכל סגור ואין לי טעם להיכנס לשמות כי זה יכול להזיק בשלב הזה. איברהים בסיט יהיה בהפועל באר שבע, אני כמעט משוכנע שליאור אסולין יהיה בהפועל באר שבע, נביא חלוץ שלישי כשנחליט אם אנחנו הולכים על זר או ישראלי".

קלינגר דיבר גם על הזר החדש, ריקרדו פרננדס הפורטוגלי: "ריקרדו פרננדס אמור להוות כוח משמעותי בקבוצה, כמובן לצד השחקנים המובילים כמו מאור מליקסון ואחרים. אמורים להיות מספר שחקנים שיימשכו את הקבוצה קדימה. ריקרדו הוא שחקן קישור מאוד רב גוני, שיכול לעזור מבחינה יצירתית בחלק הקדמי ויש לו גם יכולות הגנתיות לא רעות בכלל. זה שחקן שאני מכיר כבר כמה שנים ולכן הסיכון בלהביא זר כזה הוא קטן מאוד".

"השחקנים הצעירים יקבלו הזדמנויות, השחקנים המקומיים יעבו את הסגל", הוסיף המאמן, "זה מה שעשיתי בזמנו במכבי תל אביב ואני מתכוון לעשות את זה גם כאן. אני מקווה שהשחקנים שעשו התקדמות בשנה שעברה ימשיכו גם עכשיו. אנחנו רוצים קבוצה גאה, קבוצה שהאוהדים יהיו גאים בה. זה אחד מהדגשים שאני עובד עליהם עם השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully