וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "בטוח שתהיה קבוצה טובה כמו בעונה שעברה"

הפועל ת"א יצאה למחנה האימון באוסטריה והחלוץ לא נלחץ מכך שעדיין לא נעשה חיזוק משמעותי. תקיים ארבעה משחקי אימון

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פחות מחודש וחצי לאחר שזכתה בדאבל, המריאה היום (ראשון) הפועל תל אביב למחנה אימונים בן עשרה ימים באוסטריה. במהלך המחנה יערכו האדומים ארבעה משחקי אימון: נגד אנז'י ואמקאר פרם הרוסיות, גיור ההונגרית ולבסקי סופיה הבולגרית. הקבוצה תשוב ארצה ב-7 ליולי, כשבוע לפני שתפגוש את ז'לז'ניצ'אר הבוסנית למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות.

מי שאמורים להגיע להתרשמות אצל האדומים הם חלוצה הארגנטינאי של סן לורנצו, פביאן בורדאגראיי ובלם נבחרת דרום אפריקה, בוגנאני קומאלו. כמו כן הפועל כבר מנהלת מו"מ להצטרפותו של הקשר הצרפתי, רומיין רושי ממץ.

שני שחקני הרכש היחידים שיצאו למחנה הם ביוואן פרנסמן ויוסי שבחון, כשמי שייעדר הוא וינסנט אניימה, שקיבל מהצוות המקצועי חופשה אחרי שסיים את דרכו במונדיאל עם נבחרת ניגריה. באוסטריה צפוי המאמן אלי גוטמן לבחון מספר שחקנים זרים, תוך השמת דגשים על עמדות הבלם, הקשר המרכזי והחלוץ. כמו כן ממתינים האדומים להתפתחויות בגזרת סלים טועמה, שעשוי להצטרף לקבוצה במהלך השבוע אם יסוכמו תנאי שחרורו מלאריסה היוונית.

איתי שכטר: "המחנה הוא בסך הכל התחלה. נתכונן טוב כדי להגיע מוכנים למשחק במוקדמות ליגת האלופות. הסגל נשאר פחות או יותר אותו הדבר ואני מאמין שההנהלה והצוות המקצועי יעמידו קבוצה טובה כמו בעונה שעברה. מועדון כמו הפועל תמיד שואף לזכות בכל התארים וגם השנה נתמודד על כולם. אנחנו גם רוצים להצליח בליגת האלופות. אני מקווה להמשיך במגמת השיפור שלי ולעשות מספרים יותר טובים מהעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully