וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי סיכם בבית"ר ירושלים

הקשר החליט לעזוב את הפועל חיפה, אך יחד עם זאת, הקבוצה עדיין לא יכולה להחתימו. העברת עידן ורד לחיפה על סף פיצוץ

לאחר שסיכמו עם רביד גזל ומשה מישאלוב על הצטרפותם לפתיחת האימונים ביום רביעי הקרוב ב-16:30, הגיעו היום (ראשון) בבית"ר ירושלים להבנות גם עם שחקן הפועל חיפה אשתקד ערן לוי, שהיה השם הראשון שביקש אורי מלמיליאן. עם זאת, כמו שני קודמיו, גם לוי לא חתם שכן לבית"ר אין כל יכולת להחתים שחקנים כעת, או לפתוח כלל את העונה, וחייבת עדיין להיפטר מהתחייבויות בסך מיליוני שקלים כדי להגיע לאיזון שיאפשר לה לפתוח את העונה עם הסגל שיישאר לה, ללא כל חיזוק.

כזכור, הקבוצה צריכה כעת למכור את טוטו תמוז, עליו ציפתה לקבל 600 אלף דולר אך תקבל ככל הנראה הרבה פחות, ולחסוך את עלות חוזהו, וכן למכור את עידן ורד, בנוסף לשחרור עוד שחקן או שנים מבכיריה כדי להגיע לאיזון. בינתיים לא מצליח היו"ר איציק קורנפיין להגיע לסיכום עם שחקני הבית של המועדון והציע לקשר שי חדד הצעה לפיה ירוויח פחות ממחצית מהשכר שיקבל באחד משני המועדונים האחרים שמעוניינים בו בליגת העל.

מקורבים לשלושת שחקני הרכש שיגיעו להתאמן בבית"ר ללא כל התחייבות שאכן יחתמו עקב המצב הכלכלי הרעוע, מסבירים כי מעבר לכך שישמחו להצטרף לבית"ר ירושלים אם אכן הדבר יתאפשר, מדובר באקט שתורם להם באופן אישי ומעלה את קרנם במועדונים אחרים. "אף אחד לא יתפלא אם בסופו של דבר ערן לוי יחתום בהפועל חיפה אחרי שיקבל קצת יותר ממה שהציעו לו לפני שהלך לבית"ר", הסבירו זאת.

לוי עצמו הוציא הודעה בה נכתב: "בשבועיים האחרונים עמדתי בפני דילמה, בין הפועל חיפה, מועדון שהיה לי לבית בשלוש השנים האחרונות, שעזרתי לו לעלות ליגה ולהשאיר אותו בליגת העל, לבין בית"ר ירושלים, מועדון שמאז שאני ילד אני חולם לשחק בו. אני חושב שחלום של כל ילד שמתחיל לשחק כדורגל הוא להגיע יום אחד להיכל הכדורגל הישראלי – בית"ר ירושלים.

"אני רוצה להודות להפועל חיפה על שלוש שנים נפלאות, אני רוצה להודות ליואב כץ על ההצעה הנדיבה מאוד שקיבלתי כדי להמשיך ולשחק בחיפה בעונה הבאה. אני חייב ללכת אחרי הלב שלי, והלב שלי אומר בית"ר עם אורי מלמיליאן והקהל הנפלא שלה. אולי טוב שקיבלתי הצעה נדיבה מחיפה, כך ברור לכולם שההחלטה שלי להגיע לבית"ר באה ממניעים של אהבה ואתגר ולא משיקולים אחרים. אני כבר לא יכול לחכות לפעם הראשונה שאלבש את המדים של בית"ר, אולי הגיע הזמן שנחזור לשחק מאהבה וסמל ולא מכסף".

שחר ובאי כוחו של ורד ממשיכים לא להסכים

בתוך כך, בפגישה שערך עורך דינו של עידן ורד, מורן מאירי, עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, דרש מאירי סעיף שחרור נמוך לאירופה. בחיפה כרגע מסרבים והעסקה על סף פיצוץ. עם זאת, עדיין לא תם המשא ומתן ויתכן כי אחד הצדדים יתגמשו. בבית"ר מפעילים לחצים על ורד לעזוב היות וללא מכירתו הקבוצה תאלץ למכור שני שחקנים בכירים נוספים או יותר, או לפנות לאופציית הפירוק.

שחר מתעקש על סעיף שחרור העומד על כ-4 מיליון דולר כיוון שהוא מתעתד לרכוש את כרטיס השחקן בכ-1.2 מיליון דולר, בעוד משפחתו של ורד ובא כוחו, מורן מאירי, שמנהלים את המשא ומתן עבור השחקן שנמצא כרגע בטיפולים בחו"ל, דורשים סעיף שחרור הנמוך בהרבה ונע סביב מיליון וחצי דולר. למרות שמשפחתו של ורד מסרבת כעת לנקוב בסעיף שחרור גבוה היא מודעת לכך שמעבר לחיפה יביא לחשיפה גבוהה הרבה יותר של השחקן מאשר אם היה נשאר בבית"ר ירושלים, מה שעשוי להביא למכירה מוקדמת יותר שלו לקבוצה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully