וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב כהן לא יופיע לאימוני הפועל פתח תקוה

27.6.2010 / 11:32

המגן, שמחזיק בדרכון אירופאי, הודיע כי הוא עשוי לעזוב לקפריסין. שני שחקני טוברוק בדרך. השוער טום קשתי חתם

מגן הפועל פתח תקוה, שגיב כהן, לא מתכוון להתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה ביום חמישי. הסיבה: סוכנו, גלעד קצב, טען בפני הנהלת הקבוצה כי הוא בודק אפשרות להעבירו לליגה הקפריסאית, או לאחת מליגות המשנה בהולנד ואנגליה. לשחקן יש דרכון אירופאי שעשוי להקל עליו את המעבר. בקבוצה אמרו הבוקר: "שגיב כהן מעדיף לבדוק אופציות אחרות על פני הפועל פתח תקוה והוא לא נכלל ברשימה של אותם שחקנים שיפתחו את האימונים".

שני שחקני בית"ר טוברוק, החלוץ אלון תורג'מן והמגן ניסן אלקלעי, מועמדים לחזק את הפועל פתח תקוה בעונה הבאה. אלקלעי החל את העונה שעברה בקבוצה אבל שוחרר לעירוני קריית שמונה, ממנה חזר בהמשך לקבוצת האם. תורג'מן הוא מלך השערים של טוברוק.

השוער תום קשתי חתם על חוזה לעונה הבאה ויהיה השוער השלישי, כששניר דורי יהיה השוער השני. אחד מהשוערים הזרים, אוסטין אג'ידה או ויליאם אממו, יוקפא. הנטיה בשלב זה היא להקפיא את אג'ידה בגלל הניתוח שהוא צריך לעבור. שאר הזרים (מתיאס, אדו וויסה) יופיעו. גם שחקנים הרכש החדשים, אוהד קדוסי, ישראל זגורי מוחמד נאטור וחמודי בריק יופיעו. ארבעה שחקני נוער (תום סעדון, עדי מחפוד, גיא לוי) זומנו לפתיחת האימונים. החלוץ אור פיישבין קיבל הודעה שייתכן והוא ייכלל בסגל בעונה הבאה וגם הוא יגיע לאימון הבכורה בקיבוץ עינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully