וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: דוידזאדה חתם לחמש שנים נוספות

26.6.2010 / 21:20

המגן השמאלי בן ה-19 ימשיך בקבוצה מבירת הנגב גם בעונות הבאות. בבאר שבע עדיין ממתינים להתפתחות בגזרת שי מימון

אופיר דוידזאדה חתם היום (שבת) לחמש שנים שנים נוספות בהפועל באר שבע. כזכור, המגן השמאלי בן ה-19 סיכם את תנאיו במהלך השבוע החולף, אך כעת חתם. דוידזאדה שותף מאז פברואר בעשרה משחקי ליגה, תשעה מהם בהרכב והוא נחשב לאחד משחקני הבית המבטיחים של המועדון.

בתוך כך בבאר שבע עדיין ממתינים להתפתחויות בגזרת שי מימון וזאת לאחר שאלונה ברקת הגיעה להבנות עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, בנוגע לבלם. הפרטים אינם סגורים סופית אבל מדובר בצעד משמעותי שמקרב את השחקן לבירת הנגב, מה עוד שמימון מעדיף את באר שבע על פני אשדוד, שגם כן מעוניינת בו. במקרה כזה, ויליאם סוארז צפוי להמשיך לנווט את הקישור מאחור ומימון ואבי יחיאל ישחקו כבלמים.

בסוף השבוע בחן ניר קלינגר יותר מ-20 שחקנים. מחר צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות אלונה ברקת, קלינגר, המנכ"ל ארז בדש, הדוברת ציפורה חלפון ושחקני הרכש החדשים. החלוץ ליאור אסולין לא יגיע לאימונים בגלל שבאר שבע מעכבת את המשא ומתן עמו. כזכור, מדובר בהחלטה שנובעת מממצאי הבדיקות הרפואיות שקיבל המועדון על השחקן. החלוץ דודו ביטון עדיין מועמד לקבוצה, וברקת בודקת אפשרות לרכוש אותו מבית"ר טוברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully