וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר ברמר מועמד למכבי תל אביב

איתן נוח

26.6.2010 / 16:22

הגארד בן ה-29 (1.91 מ') שיחק בעבר בבוסטון ובקליבלנד, וב-2004 עבר לאירופה. גם סנטר פנאליניוס יאן וויוקאס עשוי להגיע

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד על חיזוק הקבוצה לקראת עונת 2010/11. היום (שבת) נודע כי שמו של הסנטר היווני יאן וויוקאס הצטרף לרשימה ארוכה של מועמדים. וויוקאס (25, 2.11) היווני יצא לקולג'ים בצעירותו ובשנותיו במכללת סנייט לואיס נחשב לאחד הסנטרים הטובים במחוז האטלנטיק טופ 10. היכולת הטובה לא הספיקה לו להיבחר בדראפט, והסנטר שב למולדתו, לקבוצת רתימנו הקטנה. ב-2008 הצטרף וויוקאס לאולימפיאקוס, אך לא הרבה לשחק בשורותיה, ואת העונה החולפת הוא העביר בשורות פאנליניוס, במדיה העמיד ממוצעים של 13.5 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-24 דקות ממשחק בממוצע.

כמו כן, עלה במכבי גם שמו של ג'יי אר ברמר כאופציה נוספת. ברמר (29, 1.91 מ') הוחתם על ידי בוסטון בקיץ 2002 לאחר שלא נבחר בדראפט. לאחר שנתיים ראשונות לא רעות בסלטיקס עבר הגארד השמאלי לקליבלנד, ולאחר מכן בילה חצי עונה בגולדן סטייט. ב-2004 נדד ברמר לאירופה, ושיחק בין היתר במלאגה הספרדית, ביילה האיטלקית, פאוק היוונית, ובעברו גם גיחות לליגה הרוסית והבוסנית.

בתוך כך, מי שדווקא עזב את מכבי תל אביב הוא עוזר המאמן בשנה וחצי האחרונה שרון דרוקר, שמונה למאמנה של אריס סלוניקי. דרוקר הגיב למינוי: "מהרגע שהגעתי למכבי תל אביב הרגשתי כמו בן בית במועדון. צירפו אותי מהר ומכל הלב למשפחת מכבי תל אביב, נתנו לי הרגשה חמימה ונפלאה - ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן האוהדים הנפלאים. אני רוצה להודות לכולם על השנתיים האלה. אני עוזב היום משפחה ומקווה לחזור אליה בעתיד. אני מאחל למכבי המון הצלחה בהמשך הדרך ומחזיק לה אצבעות. צהוב עולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully