וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר גם לאדווין ג'קסון

26.6.2010 / 11:15

המגיש של אריזונה היה הרביעי העונה שעושה זאת, ב-0:1 על טמפה ביי. האלאדיי פגש את טורונטו וניצח אותה עם פילדלפיה

אחרי נו היטר של אובלדו חימנז ושני משחקים מושלמים של דאלאס בריידן ורוי האלאדיי, הפך הלילה (בין שישי לשבת) אדווין ג'קסון למגיש הרביעי העונה שלא מרשה חבטה במשך משחק מלא. ג'קסון מאריזונה הוליך שמונה חובטים, אמנם, אבל סגר משחק של תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים אחרי 149 הגשות, והדיאמונדבקס ניצחו 0:1 בטמפה ביי. זה היה נו היטר שלישי בתוך פחות משנה לו נכנעו הרייז, אחרי המשחקים המושלמים של מארק בהרלי משיקגו וייט סוקס ובריידן מאוקלנד.

"זה אחד מאותם משחקים שבהם אתה חי את הרגע", אמר ג'קסון, שנתן עונה יפה בדטרויט אשתקד והעונה מדשדש עם הנחשים, "המשחק התחיל בכך שלא מצאתי את הסטרייקזון עם הכדור המהיר שלי, אבל בעזרת הסליידר הצלחתי לתקן".

ג'קסון הגיש בטמפה ביי והגיע איתה לוורלד סירייס ב-2008. "הוא ספורטאי מדהים ואדם נהדר", פרגן מאמן הרייז ג'ו מאדון, "נדיר לראות כל כך הרבה שחקנים עולים לבסיסים ולא רושמים ריצה. השחקנים שלי פשוט ניסו יותר מדי".

המשחק בין טורונטו לפילדלפיה אמור היה להתקיים ברוג'רס סנטר, אבל בשל ועידת ה-G20 הועבר לפילי. עד כאן, הכל, לכאורה, בסדר, גם אם מוזר קצת. מה שלא בסדר הוא שנמנע מתושבי טורונטו לראות את אלילם לשעבר, רוי האלאדיי, מגיש נגד הקבוצה. האלאדיי עלה לשחק לראשונה בקריירה נגד הבלו ג'ייז, ועם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים ניצח אותם 0:9. "היה קשה, אבל פשוט יצאתי והגשתי", אמר האלאדיי, "יש לי הזדמנות לראות כמה חברים ולהגיד להם שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully