וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה לטינית

26.6.2010 / 10:00

ספרד ויתרה על הכדור לצ'ילה בפתיחה, הסתפקה במתפרצות והשיגה את שלה. הפרס: יריבה לטינית גם בשמינית הגמר. מעקב

הרף

לתרגם את הפייבוריטיות לתואר

הקפיצה האחרונה

הפנים החתומות של שחקני נבחרת ספרד בעת נגינת ההמנון הלאומי אמרו את הכל. גם השחקנים המנוסים של ברצלונה וריאל מדריד שידרו לחץ וחשש מפני הדחה מוקדמת שמשמעותה לא רק אובדן הסיכוי לזכות לראשונה בגביע העולמי, אלא גם מניעת התקווה לרגע קטן של אושר עבור מדינה שמצויה בעיצומו של המשבר הכלכלי הקשה שידעה מימיה. אחרי שה'לה בלו' מצרפת וה'סקוואדרה אזורה' מאיטליה הביכו את המדים הכחולים, גם שינוי התלבושת הוסיף לפאניקה אצל אלופת אירופה, אבל למזלה היא פגשה ביריבה לטינית שהתאימה לה כמו כפפה ליד.

בניגוד לשוויץ שבאה רק להפריע, צ'ילה יודעת לשחק כדורגל, וכדורגל מצוין. השחקנים של מרסלו ביילסה אוהבים שהכדור נמצא ברגליים שלהם ולספרדים הלחוצים זה התאים. במיוחד כשקרלס פויול מתבלבל ברגליים, ז'ואן קפדווילה לא מסוגל להוציא כדור חוץ ופרננדו טורס עדיין מחפש את עצמו. כך ספרד ויתרה בשמחה על הנאת הכדור, איפשרה לצ'ילה להכתיב את הקצב בפתיחה והסתפקה ביציאה למתפרצות קטלניות בזכות חטיפות כדור של הקשרים.

השער הראשון של דויד וייה נכבש אמנם הודות לטעות של קלאודיו בראבו, אך התחיל עם הוצאה מהירה מצידו של צ'אבי אלונסו. בשער השני היה זה אנדרס אינייסטה שחטף כדור והתכבד גם בסיום המהלך. ספרד, כתוצאה מהחרב שהונחה על צווארה ועד הרחקתו של מרקו אסטרדה הצ'יליאני, התחפשה ליריבות הקטנות שתמיד מנסות להדהים אותה. זה הספיק כדי לנצח את הגמר הראשון שלה בטורניר. יש לה עוד ארבעה.

הניסיון הבא

ספרד עשתה את המינימום ההכרחי ונמנעה מפיאסקו. עכשיו מתחיל המונדיאל האמיתי, בו צריכים ויסנטה דל בוסקה ושחקניו להוכיח את מה שטוענים לגביהם בשנתיים האחרונות, שזו באמת הנבחרת הטובה בעולם. כל המרכיבים קיימים: יש שיטה וסגנון משחק מובהק שכבר הוביל לתואר גדול, דור שחקנים שהוא הטוב בהיסטוריה של הנבחרת וגם מאמן שכבר זכה בכל עם ריאל מדריד. התבשיל, בינתיים, לא יצא כפי שכתוב במתכון. לשמחתם של הספרדים, בשמינית הגמר ממתינה להם נבחרת לטינית נוספת בדמותה של פורטוגל. שוב מדובר ביריבה ששחקניה אוהבים את הכדור. ספרד תוכל לשכלל את השימוש במתפרצות, לצבור עוד ביטחון ואולי כך לחזור למסלול המוכר.

דל בוסקה וצוותו ודאי חזו (ויחזו פעמים נוספות) ב-0:0 של פורטוגל עם ברזיל וראו גם הם עד כמה הנעת הכדור הברזילאית הייתה סתמית ומרכז השדה היה אנמי. דברים דומים ניתן להגיד גם על חוף השנהב, שסיימה בתיקו מאופס עם הפורטוגלים במחזור פתיחה. שתי הנבחרות הללו העדיפו את השליטה במשחק, ויתרו על אופציית המתפרצות ולא הרוויחו דבר. למעשה ההגנה הפורטוגלית ושוערה אדוארו לא עמדו במבחנים יוצאי דופן עד כה. לכן גם סיימו את שלב הבתים ללא ספיגה. ספרד, לפחות בחצי השעה הראשונה, צריכה לתת לפורטוגלים ליזום, למשוך אותם החוצה ואז לעקוץ כדי לפתוח את המשחק לחלוטין. בדיוק כפי שקרה עם צ'ילה. אחרת, שרה קרבונרו, שגם כך נמצאת כל העת מאחורי שערו של איקר קסיאס, תצטרך לייעץ לבן זוגה לאיזו פינה לזנק בדו קרב הפנדלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully