וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין זועם על המדליף

יו"ר בית"ר מנסה להבין מי הוציא את תוכן שיחותיו, שהגיעו לוואלה! ספורט. השחקנים הצעירים ממורמרים עקב ההצעה לחדד

הפרסום בוואלה! ספורט אודות השיחות של יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין עם גורמים בקרב המועדון על מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה והעובדה כי ללא שחרורם של תומר בן יוסף, טוטו תמוז, עידן ורד, דריו פרננדז וכריסטיאן אלברז ולפחות עוד שחקן או שניים לא תוכל הקבוצה לפתוח את העונה התקבלו בכעס גדול אצל קורנפיין, שניסה להבין מי הוציא את תוכן השיחות החוצה. לעובדים במועדון הועבר מסר כי בעתיד היו"ר לא יעבור בשתיקה על דברים כאלה והוא מצפה שישמרו על תוכן השיחות הפנימיות.

אחד מעובדי המועדון הסביר כי "המצב קשה, אבל אסור היה לדבר על זה. איציק חושב שהוא יכול לסדר הכל לבד, וזה אולי לא נכון אבל צריך לתמוך בו. הרי אם יבוא מישהו אחר הוא יכול להחליף את כל הצוות ככה שעדיף לתת גב לאיציק". יחד עם זאת, גורמים במועדון עדיין לוחצים על קורנפיין ליישר את ההדורים וליצור קשר עם משה דדש ומאיר פניג'ל, שאמנם עברם במועדון מעלה הרבה סימני שאלה, אך בניגוד ליו"ר, להם יש את היכולת להביא כסף ולעזור להעמיד קבוצה חזקה שלא תתדרדר. "איציק צריך לשים את הכבוד והאינטרסים שלו בצד וגם דדש ופניג'ל צריכים לעשות את זה ולהתאחד כדי להציל את המועדון מהמצב הזה", הסביר גורם במועדון.

ההצעה ה'מעליבה' שהוגשה לשי חדד על ידי בית"ר הפכה לשיחת היום בין שחקניה הצעירים של בית"ר, ואחד מהם אמר: "אוי ואבוי לבית"ר אם אחרי כל מה שהיא עברה היא תוותר על שחקני הבית, כי במצבה הכלכלי זה כל מה שנשאר לה. לא יכול להיות שמישאלוב וגזל מוזמנים להתאמן ואו-טו-טו לחתום ואין בכלל כסף לשי חדד. לשניהם יציעו לפחות פי שלושה ממנו והם לא יותר טובים, הוא העתיד של בית"ר ולא שחקנים שנפלטים ממקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully