וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'אמנוט גורדון מועמד למכבי תל אביב

איתן נוח

25.6.2010 / 11:38

הצהובים שוקלים את צירופו של הגארד האמריקאי מציבונה. המו"מ עם ג'ון שייר יואץ. דיווח בספרד: פרקינס מתקרב לולנסיה

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט יחזור היום (שישי) לארץ, אחרי ששהה בעשרת הימים האחרונים ברוסיה, וייפגש עם הנהלת הקבוצה בנוגע להמשך בניית הסגל לעונה הקרובה, והחתמת הזרים בפרט.

בנוסף לקווינסי דובי, שמועמד לקבוצה, מצטרף גם שמו של ג'אמונט גורדון (23, 1.93 מ'), שחקנה של ציבונה זאגרב בעונה האחרונה. גורדון שיחק במכללת מיסיספי סטייט ואחרי עונה שלוש שנים בלבד (17.2 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק בעונתו האחרונה במכללה) החליט להעמיד את עצמו לבחירה בדראפט 2008, אך לא נבחר. משם המשיך גורדון לבולוניה, בה קלע 11.3 נקודות למשחק בליגה האיטלקית. את העונה האחרונה כאמור העביר גורדון בציבונה זאגרב, שם העמיד ממוצעים נאים ביורוליג של 13.9 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים. גורדון משחק בעמדת הקלעי והוא ניחן ביכולת קליעה מרשימה ובאתלטיות אותה הוא מנצל לטובתו גם בהגנה.

עד סוף החודש אמורה הקבוצה להודיע לכמה משחקניה על המשך דרכם בקבוצה, כשהשחקן הבכיר מבניהם שעדיין לא ברור האם ימשיך הוא דייויד בלות'נטאל, עליו יש לצהובים אופציה לגביו לעונה הקרובה. מתאזרח אחר שעשוי להצטרף לשורות הצהובים הוא ג'ון שייר, הגארד של אלופת המכללות דיוק, שלא נבחר בדראפט שנערך הלילה. לאור אי בחירתו המשא ומתן בין הצדדים אמור לתפוס תאוצה. עוד אמריקאי בעל שורשים יהודיים שבמכבי תל אביב עקבו אחריו בעונה האחרונה הוא סילבן לנדסברג, שחקנה של מכללת וירג'ניה, שגם כן לא נבחר בדראפט.

על פי דיווחים שונים בתקשורת הספרדית, ולנסיה, קבוצתו של נבן ספאחיה בעונה שעברה, הציעה חוזה המוערך בכ-600 אלף דולר, לשחקנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת דורון פרקינס. למכבי תל אביב יש זכות סירוב ראשונה, כלומר במועדון יכולים להשוות את ההצעה, אך במידה ולא יעשו זאת, פרקינס יוכל לחתום בקבוצה הספרדית, תמורת פיצוי קטן יחסית לצהובים. במכבי היו רוצים לראות את הגארד האתלטי ממשיך בסגלה, אך הדרישות הכספיות שלו וההצעות של מספר קבוצות באירופה אליו מרחיקות את פרקינס מיד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully