וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה בדרך החוצה ממכבי חיפה

25.6.2010 / 19:20

לוי הבהיר לשחקן: ”אביא שחקן בעמדה שלך” והקשר מעוניין לעזוב. בסביבתו של קינן מעריכים כי הוא יצורף לרובין קאזאן

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי שוחח היום (שישי) עם הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה והודיע לו כי הוא מתכוון להביא שחקן בעמדה שלו למחנה האימונים באוסטריה. הקשר אמר ללוי באותה שיחה כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה ולאחר שיצא מהשיחה אמר לחבריו בקבוצה: "אני לא מתכוון להישאר. אם הוא מביא שחקן בעמדה הזאת אני הולך. זה מה שאמרתי לו". שחקנים אמרו לקולמה בעניין הזה: "אם תלך הקישור האחורי ייפגע" והביעו תמיכה בשחקן. עם זאת, חיפה הודיעה שקולמה ייצא למחנה, אולם עדיין לא ברור האם הוא יישאר נוכח הבקשה שלו לעזוב.

חיפה הביעה הסכמה עקרונית להשאיל את בלם הקבוצה שי מימון להפועל באר שבע. הלילה התקיימו שיחות בין אנשי חיפה לאלונה ברקת, שהודיעה שהיא מעדיפה לשאול את הבלם לעונה אחת ולא לרכוש את כרטיסו בגלל עלויותיו הגבוהות שמנעו את התקדמות המשא ומתן עד כה. עקב רצונו של הבלם לעזוב, הציעו בחיפה להשאילו תמורת דמי השאלה סמליים. בבאר שבע טוענים שהשחקן הביע נכונות לעבור ומקווים שיגיעו להסכמה באשר לתנאי ההשאלה עד יום ראשון. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "בסיטואציה הזאת, אם נגיע להסכמה, מימון יהיה שחקן שלנו בעונה הבאה".

דקל קינן, ששותף אתמול בהפסד של קאזאן במשחק אימון, עדיין מחכה לתשובה מראשי המועדון הרוסי בנוגע לעתידו. היום (שישי) התבקש קינן להגיע לאימון הכושר של הקבוצה ולכן בסביבתו מעריכים כי הכיוון הוא חיובי. עדיין ישנה אפשרות שקינן יחזור בסוף השבוע לארץ, יצטרף למחנה האימונים של חיפה באוסטריה ביום ראשון ויחכה לתשובה. אפשרות אחרת היא שהבלם יישאר עם קאזאן, השוהה גם היא באוסטריה, עד יום שלישי וישתתף גם במשחק האימון מול לוקומוטיב מוסקבה.

בחיפה מקווים שעסקת עידן ורד תיסגר רגע לפני היציאה למחנה האימונים ביום ראשון ,אבל אם זה לא יקרה עשוי ורד להגיע לאוסטריה במהלך השבוע. הדבר כפוף להסכמה של מנכ"ל בית"ר ירושלים איציק קורנפיין לשחרר את השחקן. רק לאחר ההסכמה ידונו הצדדים בפרטי החוזה. סכום ההעברה יהיה 1.2 מליון דולר.

לאחר שאתמול הודיעה הנהלת הקבוצה על המשא ומתן עם אריק בנאדו, הבלם ערך היום אימון בכורה בקבוצתו החדשה-ישנה, והמאמן אלישע לוי צירף אותו לרשימת השחקנים שייצאו למחנה האימונים, והונפקו עבורו כרטיסי טיסה. יש לציין כי עד כה לא ניפה לוי אף אחד משחקני הסגל הנוכחי של חיפה מלבד שלושה שחקני נוער והנבחן ארקדי גלפרין. הקשר הלטבי אנדרס פרפלוטקינס יגיע כנראה למחנה האימונים ביום שני. במקביל קיימת אפשרות שגם בלם נבחרת דרום אפריקה בונגאני קומאלו ייבחן במחנה לאחר שהוצע לקבוצה.

בנוסף לפרפלוטקינס, קשרים מליטא ופורטוגל יגיעו למחנה. גם בלם גיאורגי וחלוץ בולגרי צפויים להגיע. מסגל הקבוצה ייעדר הקשר סאדאת בוקארי, שייצא להלווית אביו בגאנה. גם הבלם מור דהאן עשוי שלא לצאת עם הקבוצה לבסוף.

עדכון ראשון: 9:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully