וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי היום ה-15 במונדיאל

לירן שבתאי

25.6.2010 / 8:02

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקים עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על רונאלדו, פביאנו והאדומות

צפון קוריאה - חוף השנהב

פורטוגל - ברזיל

שוויץ - הונדורס

צ'ילה - ספרד

31 - אחוזים מהשערים של פורטוגל במונדיאלים הגיעו מול צפון קוריאה. חמישייה ב-66' עם אוזביו, והשביעייה האחרונה. שישה שחקנים כבשו לפורטוגל מול צפון קוריאה, (רק יוגוסלביה רשמה שבעה שחקנים על הלוח), אבל כאמור החשוב ביותר היה "אוזביו הנוכחי" - רונאלדו, שסיים 11 משחקים (18 חודשים) עקרות משער, ההמתנה הארוכה ביותר בקריירה שלו. כשרונאלדו חד ונינוח, גם את האחות הגדולה מברזיל הוא יכול להוריד על הברכיים.

452 - דקות עברו ללואיס פביאנו מבלי שכבש שער במדי הסלסאו. פביאנו הוא הפנים של נבחרת "הדונגה". החלוץ הפחות סקסי שלא יודע לזוז על הרחבה אך תמיד משיג את הבחורה. האפור והיעיל ביותר. מול חוף השנהב פביאנו חזר להיות חד ועזר לסלסאו לעלות משלב הבתים בפעם החמישית ברציפות אחרי שני משחקים בלבד! כמו רונאלדו, גם לפביאנו הייתה זו האימפוטנציה הארוכה בקריירה הבינלאומית. כעת, משחזרו השניים לתפקוד מלא, צפוי לנו קרב מהנה בין ציידי שערים.

12 - משחקים לסוון גוראן אריקסון במונדיאלים. חמישה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים. למאמן השבדי מתאים לאמן נבחרות - אין עבודה מרובה ויש כסף למכביר. לכן הוא המאמן הכי מנוסה בטורניר אחרי קרלוס אלברטו פריירה ולארס לאגרבק. הפעם אריקסון בא לעשות קופה על חוף השנהב. שני משחקים בלבד אימן אותם לפני הטורניר. מול צפון קוריאה, אריקסון יעזור בפעם האחרונה למאמן האמיתי בנבחרת הפילים - דידייה דרוגבה.

20 - בעיטות בעטה צ'ילה נגד שוויץ ונגד הונדורס, ובשניהם כבשה פעם אחת בלבד, רק חמישה אחוזי הצלחה. מול ספרד, בדרבי ה'לה רוחה', הנבחרת הלטינית הרעננה תצטרך לאפס את הכוונת. לשחקנים של מרסלו ביילסה, הגאון המטורף, יהיו פחות הזדמנויות נגד הטרזנים, פויול ופיקה. אך כאמרת הקלישאה - אין מי שלא נותנת, יש מי שלא לוקח. כדי לעלות שלב ולהימנע מתואר הנבחרת הטראגית, ה'רוחה' חייבים לנצל הזדמנויות.

6 - ניצחונות רצופים לנבחרת ספרד במשחק האחרון והקובע של שלב הבתים במונדיאל. ל'רוחה' יש מאזן נהדר במשחק האחרון של השלב הראשון. המשחק מול צ'ילה יהיה בניחוח צ'ילי לוהט. דרבי האדומות, קרב הלטיניות שבו ספרד ניצחה חמישה משחקים והפסידה ארבעה ב-14 מפגשים מול יריבות דרום אמריקאיות במונדיאלים. ספרד נמנית עם הנבחרות שמנפחות את הבלון כדי להתפוצץ בהמשך. הפעם בשביל להתקדם, יאלצו הספרדים להקיז דם על מנת לנצח בפעם השביעית ברצף ולעלות לשמינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully