וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד נעלב מבית"ר ירושלים

הקשר אמור לחזור לקבוצת נעוריו, אך מקורביו התאכזבו מההצעה הכספית הנמוכה שקיבל. שביעות רצון מעזיבת בנאדו

שי חדד, שחזר מהשאלה במדי הפועל ר"ג לקבוצת נעוריו בית"ר ירושלים, הולך ומתרחק מהמועדון. חדד מתוכנן להיות שחקן הרכב משמעותי במערך של אורי מלמיליאן לאור העובדה שאין אף מגן ימני אחר בסגל וגם הקישור הולך ומידלדל. לשחקן אמנם אין חוזה בקבוצה, אך עקב חוק בוסמן הוא שייך למועדון היות וטרם מלאו לו 25. הקשר-מגן, שזכה בדאבל עם קבוצת הנוער, ציפה לקבל הצעה הוגנת לחוזה, אך זכה להצעה "מעליבה", כפי שהגדירו זאת מקורביו, מיו"ר הקבוצה איציק קורנפיין.

שכר הבסיס שהוצע לו היה נמוך מאוד, כשגם הפרמיות לא צפויות להעלות את שכרו בהרבה. בהתחשב בהערכה שבית"ר הולכת לעונה בינונית, על פי החוזה שהוצע לו הוא צפוי היה להשתכר כ-30 אלף דולרים לעונה בלבד.

לחדד שתי הצעות נוספות מליגת העל, הגבוהות פי שתיים ויותר מהצעת בית"ר, וכרגע הוא מתרחק ממועדון נעוריו. אם הירושלמים לא ישפרו את הצעתם, נראה כי חדד לא יהיה בקבוצה בעונה הבאה ויושאל או ימכר לקבוצה אחרת. כזכור, שלשום עזב המגן הימני איתן טיבי לשרלרואה הבלגית. גם לטיבי לא היה חוזה בקבוצה, אך כמו חדד הוא שייך למועדון בעקבות חוק בוסמן. בית"ר תקבל על המגן 50 אלף יורו מהבלגים.

במועדון נשמו היום לרווחה מבחירתו של אריק בנאדו שלא לממש את האופציה להאריך את חוזהו גם לעונה הבאה והעדפתו לשחק במכבי חיפה. בנאדו אמור היה לעלות לירושלמים כ-200 אלף דולרים. עם זאת, מצבו הכלכלי של המועדון עדיין בכי רע, כשכריסטיאן אלברז, דריו פרננדז ותומר בן יוסף טרם מצאו קבוצה אחרת, ואילו עידן ורד וטוטו תמוז עדיין לא נמכרו. אם השחקנים לא יעזבו, לא תוכל בית"ר לפתוח את העונה ותיאלץ ללכת לפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully