וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי: "העונה הבאה חשובה לקריירה שלי"

24.6.2010 / 21:16

הקשר הצעיר, שחתם לעונה בהפועל פתח תקוה, יושאל ממכבי חיפה. אלי מחפוד מרוצה: "רציתי אותו כבר בעונה שעברה"

קשר מכבי חיפה, ישראל זגורי, יושאל לעונה אחת להפועל פתח תקוה. זגורי וסוכנו גלעד קצב נפגשו הערב (חמישי) עם תומר סיני, מבעלי הפועל פתח תקוה, ובסיום הפגישה חתם השחקן על החוזה. כזכור, זגורי סירב לשחק בבית"ר ירושלים ובשבוע שעבר העביר מסר ברוח הזו לקברניטי מכבי חיפה, שהודיעו לו כי מבחינתם הוא יכול לסכם בפתח תקוה. הערב נוצרו פערים קטנים בין הצדדים בנוגע למספר סעיפים, אך בסופו של דבר החוזה נחתם. קצב אישר את הידיעה ואמר: "זגורי שחקן הפועל פתח תקוה". המאמן אלי מחפוד הוסיף: "רציתי אותו מאוד עוד בעונה שעברה, אני שמח שהוא הצטרף להפועל פתח תקוה". זגורי עצמו מסר לאחר הפגישה: "אני שמח להיות חלק מהפועל פתח תקוה".

"אני שמח להגיע למועדון גדול כמו הפועל פתח תקוה", אמר זגורי לאחר החתימה. "היו לי עוד הצעות מליגת העל, אבל רציתי לשחק אצל אלי מחפוד, שהבטיח להעניק לי את הבמה שאותה לא קיבלתי במכבי חיפה. גם ההנהלה נתנה לי להרגיש בבית מהרגע שהגעתי לכאן וזה חשוב.

"העונה הבאה היא מאוד חשובה לקריירה שלי", הוסיף זגורי. "חשוב לי להצליח כדי לחזור בעתיד בשל יותר למכבי חיפה. אחת הסיבות שבגללה הגעתי לכאן היא הקהל. מדובר בקהל תומך ומפרגן שלא קל לשחק נגדו כשהוא דוחף את הקבוצה, במיוחד במגרש הביתי (הקבוצה תשחק בעונה הבאה באצטדיון רמת גן, א"י). אני מקווה שנגיע להישגים. יחד עם ג'וניור ויסה ואוהד קדוסי, יהיה לנו מחץ בחלק ההתקפי".

ממכבי חיפה נמסר כי ההסכם של זגורי מותנה בחתימה על חוזה לשלוש שנים. פתח תקוה תבקש מחר מחיפה זכות ראשונים על השחקן במקרה שהוא לא יחזור לחיפה בעונה הבאה.

זגורי בן ה-20 רשם בעונה שעברה שבע הופעות כמחליף בליגת העל. בנוסף, רשם גם שתי הופעות בליגת האלופות במשחקים נגד יובנטוס באיטליה ובורדו, באצטדיון רמת גן. השחקן רצה לצאת לעונת השאלה על מנת לקבל כמה שיותר דקות משחק ולהתפתח והוא מקווה לבצע את הפריצה המיוחלת תחת שרביטו של מחפוד, שהיה מאוד מעוניין בשירותיו.

זגורי הוא שחקן הרכש השביעי שמצטרף לקבוצה ממלאבס. קדמו לו השוער הגנאי, וויליאם אמאמו, ג'וניור ויסה, אוהד קדוסי, גיא דיין, חמודי בריק ומוחמד נאטור הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully