וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו לנו את התנאים, נוכל להצליח"

24.6.2010 / 14:20

נבחרת ישראל בקרב רב קיימה מסיבת עיתונאים אופטימית לקראת אליפות אירופה לאומות שתתקיים בסופ"ש הקרוב בארץ

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

באיגוד האתלטיקה הישראלי יכלו רק להודות לאיתני הטבע שהציפו את האצטדיון בפורטוגל, שהיה אמור לארח בסוף השבוע הקרוב את אליפות אירופה לאומות, דרג ב', בקרב-רב. בסופו של דבר, האצטדיון בהדר יוסף יארח את התחרות, שהיא קבוצתית. כל נבחרת אירופית מציבה נבחרת של שלושה אתלטי קרב 10 בתחרות לגברים, כאשר השיקלול של הציונים שישיגו בתום יומיים מפרכים הוא הציון של הנבחרת.

שתי הנבחרות הראשונות יעלו בתום התחרות לדרג א', שהוא הדרג השני בחשיבותו באירופה אחרי הסופר ליג. 13 מדינות בנוסף לישראל ישתתפו בתחרות, אבל רק חמש נבחרות יתחרו בתחרות הקבוצתית לגברים: ישראל, בלגיה, יוון, נורבגיה ופורטוגל. בתחרות לנשים יתחרו שלוש נבחרות בלבד, כאשר המארחת ישראל לא הצליחה להכין נבחרת ותסתפק באתלטית בודדת, טל בן ארצי, שתשתתף כיחידה. בתחרות לגברים ייצגו את ישראל אלוף הארץ אנטולי מיננקו, ושני אלופים לשעבר - קוסטה קריניצקי ורוסלן חמד, שהגיע היישר ממכללת לואיזיאנה.

מי שמאמן את קריניצקי ומסייע באימון נבחרת הגברים כולה הוא אלכס אברבוך, שאמר במסיבת העיתונאים: "המטרה שלנו היא לעלות דרג ולסיים באחד משני המקומות הראשונים, כאשר המקום השני הוא יותר ריאלי. אנחנו חולמים להגיע לליגה הבכירה באירופה, אבל זה משהו שיכול לקרות עוד כמה שנים. עם עבודה נכונה ותנאים מתאימים נוכל להכין אתלטים שיקבעו קריטריונים לאליפויות אירופה והעולם ב-2013, ויוכלו גם להגיע למשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו ב-2016".

קוסטה קריניצקי הוסיף: "קרב עשר לא נמדד ביום אחד. יש כאן המון רצון, ואנחנו מאמינים שאם יהיו לנו תנאים והרבה אנשים שאיכפת להם, נוכל להגיע להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully