וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל ת"א

הקשר זכה לשדרוג בשכרו וירוויח 350 אלף דולר לעונה. האלופה נכנסה למשא ומתן עם מץ לרכוש את רושי, סטיבן כהן מתרחק

קשר הפועל תל אביב, גילי ורמוט, חתם היום (חמישי) על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במועדון. כזכור, אתמול נרשמו מספר מחלוקות בין הצדדים, אך היום שיפרה הנהלת הקבוצה את הצעתה ב-50 אלף דולר ו-ורמוט חתם כשהוא ירוויח 350 אלף דולר לעונה. סעיף היציאה של ורמוט לחו"ל יעמוד על 750 אלף יורו.

הקשר, שנבחר לשחקן העונה בליגת העל, אמר אחרי החתימה: "אני שמח להישאר במועדון. עכשיו אוכל להתרכז במשימות שיש לנו. אני מודה למוני הראל ולאלי טביב שהתאמצו והתעקשו על הישארותי".

ורמוט התראיין מאוחר יותר בגלי צה"ל והתייחס לאופיהנ של הקבוצה בעונה הקרובה : "הביאו במקום דגלאס את פרנסמן, שבחון הוא שחקן מצוין. הצוות המקצועי יודע באיזה נקודות לגעת ואני מאמין שנהיה קבוצה יותר חזקה מאשר בשבוע שעבר. אני לא רואה את אניימה עוזב, אני מאמין שהוא יישאר. הקבוצה עוד לא שלמה, אבל לפי מה שמתכננים צריכה להיות קבוצה מאוד חזקה"

בתוך כך ממשיכה הקבוצה במאמצים למצוא בלם וחלוץ זרים במטרה לחזק את סגל הקבוצה לקראת פתיחת המשחקים במוקדמות ליגת האלופות נגד זלז'ניצ'אר הבוסנית בעוד כשבועיים. בין המועמדים הבולטים נמצאים כזכור הקשר הצרפתי רומיין רושי, שמשחק במץ מהליגה השנייה בארצו ובלם נבחרת דרום אפריקה, בוגנאני קומאלו.

האדומים פנו היום באופן רשמי למץ הצרפתית כדי להיכנס למשא ומתן במטרה על רושי לרכוש את כרטיסו. המשא ומתן נמצא רק בתחילתו והאדומים מקווים שעלות העסקה לא תהיה גבוהה מדי כדי שהקשר יוכל להצטרף כבר למחנה האימונים הקרוב שיחל בשבוע הבא באוסטריה. לעומת רושי, צרפתי אחר שככל הנראה לא יהיה בקבוצה הוא סטיבן כהן, שעימו כבר סוכמו תנאי החוזה, אך מכיוון שהצוות המקצועי בשלב הזה לא מתלהב מהצטרפותו, נראה שכהן בסופו של דבר לא יהיה בקבוצה בעונה הבאה.

עסקת דגלאס דה סילבה אמורה להיחתם עד סוף השבוע והברזילאי יהפוך באופן רשמי לשחקן ליל הצרפתית. הקבוצה תעביר שני תשלומים לאלופה בגובה של 2.75 מיליון יורו סך הכל, כשהתשלום השני אמור להיות באמצע העונה לאחר שליל הציגה ערבויות בנקאיות על תשלום זה. וואליד באדיר חתם היום על חוזה לעונה נוספת.

עדכון ראשון: 12:53
עדכון אחרון: 16:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully