וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל: "הפועל באר שבע עדיפה בשבילי"

24.6.2010 / 11:45

בלם מכבי פתח תקוה נפגש עם זוארץ ונפרד רשמית מהקבוצה. למרות הסיכום, פורסיית לא יגיע, השוער ליפמן על הכוונת

"אני מאוד שמח להיות חלק מהפועל באר שבע ומצפה לעונה הקרובה", כך אמר הבוקר (חמישי) בלם מכבי פתח תקוה, אבי יחיאל, שסיכם אמש לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בהפועל באר שבע. "הייתה לי אופציה להמשיך בפתח תקוה, אבל באר שבע עדיפה עבורי בשלב הזה של הקריירה. אין לי ספק שקלינגר ישדרג את באר שבע העונה".

יחיאל נפרד רשמית ממכבי פתח תקוה לאחר שנפגש עם יושב ראש הקבוצה משה זוארץ והבהיר לו שסיכם עם ניר קלינגר על מעברו. הדובר לירן זילברמן הודיע אמש לאחר הפגישה: "אנו מודים לאבי יחיאל על תרומתו לקבוצה ומאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה". כעת מתכוון פרדי דוד להחתים בלם זר במקומו. בפתח תקוה חתומים כעת שני זרים בלבד - הקשרים סבסטיאן סנסוני (צרפת) ונבוישה מרינקוביץ' (סרביה).

לאחר הסיכום עם שני השוערים, רוברטו וולפטו הברזילאי וג'ורג' פורסיית הפרואני, בקבוצה הודיעו כי הוחלט לרדת מהשניים לאור העיכוב בהחתמתם. "אמרנו אחרי עסקת וולפטו שאין לדעת אם פורסיית יחתום, למרות הסיכום", הבהירו במועדון. לפחות שלושה שוערים אחרים מועמדים כרגע לקבוצה, ביניהם השוער היהודי פרואני של אליאנזה לימה, סלומון ליפמן, שהיה מועמד עד לאחרונה להפועל תל אביב, והשוער הקרואטי של רייקה, איבאן מאנסה.

הקשר דני פרדה עדיין ממתין להצעות מבלגיה, כשהשבוע יבדוק סוכנו דודו דהאן אופציה נוספת להוציא אותו למבחנים. דהאן החתים ביומיים האחרונים שני שחקנים בבלגיה – איתן טיבי מבית"ר ירושלים ורמי גרשון שהושאל מסטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully