וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לבנאדו: "אתה מצטרף למכבי חיפה"

24.6.2010 / 21:02

קפטן העבר של הירוקים חוזר לעונת פרישה: "זה הדבר הכי נכון". המאמן נפגש עימו, והבהיר לו שהוא יגיע על תקן מחליף

קבלו את ההעברה הסנסציונית של הקיץ. אריק בנאדו, קפטן העבר של הירוקים חוזר למכבי חיפה. סגנית האלופה פרסמה היום (חמישי) הודעה כי בנאדו הביע בפני הנשיא יעקב שחר את רצונו לחזור לקבוצה ולסיים בה את הקריירה. ההחלטה בנושא הועברה לידיו של אלישע לוי, שנפגש עם השחקן הערב ושוחח עימו על העונה הבאה. לשחקן הובהר שהוא יצטרך להילחם על מקומו בהרכב, ולמעשה פירוש הדבר שבנאדו יגיע על תקן מחליף. בתום הפגישה הודיע לוי לבנאדו: "אתה מצטרף למכבי חיפה". בהמשך, הודיעו רשמית הירוקים על חזרתו של הבלם.

בנאדו אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מתרגש מאוד, זהו יום חשוב עבורי ואין מאושר ממני לחזור הביתה, למקום שהתחלתי לשחק בו כדורגל וגדלתי בו לאורך כ-20 שנה. המחשבה שאלבש שוב את המדים הירוקים מרגשת אותי ביותר, ואני ממתין בקוצר רוח לאימון בכפר גלים כדי לחוש מחדש את האווירה המיוחדת שתסגור עבורי את המעגל בחיפה בה אסיים את הקריירה. זה הדבר הכי נכון והכי ראוי לתת את כולי למועדון ואני מבטיח לאוהדים לעשות הכל למען הקבוצה שלנו".

בנאדו, שיחגוג בדצמבר יום הולדת 37, גדל במכבי חיפה, שימש כקפטן הקבוצה ורשם בה 375 הופעות, אך עזב את המועדון בקיץ 2006 בטונים צורמים וחתם בבית"ר ירושלים. בקריירה שלו זכה בנאדו עם חיפה בשש אליפויות, גביע המדינה ושלושה גביע טוטו.

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לקבוצת סקונטו ריגה הלטבית לגבי הקשר הלטבי אנדרס פרפלוטקינס. לטענת גורם הקשור לעסקה, חיפה מעוניינת לסכם את התנאים הכספיים לפני הגעתו למחנה וכי לא מדובר בניסיון להחתימו ללא מבחנים. אם השחקן אכן יגיע לחיפה בסופו של דבר, היא תרכוש אותו ותחתים אותו על חוזה ארוך טווח. בינתיים, בחיפה נוטים לרדת מהבלם הפורטוגלי מיגל ויטור בגלל גילו הצעיר.

הבלם יא יא פטי קרוב יותר לסיכום במכבי תל אביב, שמוכנה לשלם עבורו יותר כסף. לגבי עסקת עידן ורד, בחיפה הבהירו כי דבר לא סגור. רק אם בית"ר ירושלים תשחרר אותו, הוא יעבור למכבי חיפה כשתנאי החוזה ואורכו עדיין לא נסגרו. הבלם בוגאני קומאלו שהוצע למכבי חיפה הוצע גם להפועל תל אביב ובחיפה התייחסו לכך הבוקר כשהבהירו: "קומאלו הוא אופציה משנית. אנחנו לא מתעסקים עם מה שקורה בהפועל".

שי מימון יוצא למחנה האימונים

חיפה ערכה אחר הצהריים אימון מסכם לקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה ביום ראשון. רק לאחר האימון יפרסם אלישע לוי את הסגל הסופי של לקראת הנסיעה למחנה, כשהחלוץ סאדאת בוקארי צפוי להצטרף אליו. לוי נוטה לצרף את כל הזרים למסע ויחליט לשחרר חלק מהזרים רק לאחר שיבחן אופציות אחרות. המאמן הבהיר אתמול: "עד שלא אחתים זרים, לא אשחרר אף אחד. כרגע כל מי שיוצא למחנה הוא שחקן מכבי חיפה". שחקן נוסף שצפוי לצאת למחנה הוא החלוץ מוחמד כליבאת, שתנאיו לעונה הבאה נסגרו אתמול בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק לסוכנו שחר גרינברג. ביום שני תפגוש מכבי חיפה את דינמו בוקרשט, למשחק שיועבר בשידור ישיר בטלוויזיה הרומנית.

בנוסף למשחק מול דינמו ביום שני, תתמודד חיפה מול לוקומוטיב מוסקבה (רביעי) ותקנח במשחק מול אוסטריה וינה (שבת, 3 ביולי). במהלך המשחקים הללו ייבחנו השחקנים הזרים שאלישע לוי מתכוון לזמן למחנה.

הבלם דקל קינן שותף הערב במשחקה של רובין קאזאן מול דינמו קייב. קינן שיחק במחצית השניה, בה ספגה הקבוצה שני שערים והפסידה 2:0, אך לא היה אשם בשערים. כעת קאזאן אמורה להודיע לבלם האם היא מעוניינת להחתימו, כנראה על חוזה לשלוש שנים תמורת כחצי מיליון יורו לעונה.

בחיפה מעדיפים בשלב זה לנסות למכור את החלוץ שלומי ארבייטמן בפגרת החורף, אבל נראה כי השחקן יעדיף לחכות לתום העונה הבאה אם לא יסגור בתקופה הקרובה בקבוצה אירופאית. בחיפה יודעים שהסיכוי למכור אותו בפגרה נמוך משום שארבייטמן יהיה שחקן חופשי בתום העונה.

המגן פיטר מסיללה התבטא הבוקר בתקשורת הזרה בנוגע להופעה של נבחרת דרום אפריקה במונדיאל. "אם מסתכלים על הגילאים שלנו, יש הרבה שחקנים באמצע שנות העשרים לחייהם, אשר עדיין ישחקו בה במשך זמן רב. העתיד נראה ורוד עבורנו", אמר המגן, "השקענו מאמץ להשיג ארבע נקודות בבית כזה קשה וברור שאנחנו מאוכזבים להיות בחוץ. ידענו את החשיבות של המשחק האחרון שלנו, זה מה שאנשים יזכרו בסופו של דבר".

על עתידו בחיפה הוסיף מסיללה: "יהיה נחמד לעבור לקבוצה גדולה, אבל בשלב זה אני רק צריך לחכות ולראות. מכבי היו טובים אלי, לכן אני אשמח להישאר אם שום הצעה אחרת לא תגיע".

בעקבות החתמת אבי יחיאל בהפועל באר שבע, שי מימון מועמד כרגע רק לבית"ר ירושלים, אבל בעיה כספית של הקבוצה מהבירה מונעת בינתיים את מעברו. בעקבות כך, מימון ייצא עם מכבי חיפה למחנה האימונים.

עדכון ראשון: 24/6 11:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully