וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה

לירן שבתאי

24.6.2010 / 7:20

דון פאביו דיכא את המרד של ג'ון טרי, לא דפק חשבון לשחקנים וחגג עלייה לשמינית. עכשיו הוא צריך לפתור את בעיית רוני

הרף

לשמור על המסורת של קאפלו: תואר בכל מקום בו עבד

הניסיון האחרון

"אני מאוד מאוד שמח", הודה פאביו קאפלו לאחר הניצחון על המעצמה הסלובנית. "עכשיו אנחנו יכולים לשחק נגד כל נבחרת כי הראשים של השחקנים חופשיים, אין בהם פחד". ניתן להסתכל על המשחק מכמה זוויות. מהלונג שוט, העין של חובב הכדורגל תסתנוור מהתצוגה של מולדת המשחק. אבל שנכנסים לקלוז אפ, לאישון של אומה שלמה, מתבוננים לעבר ספת הפסיכיאטר ורואים קבוצה בבלק אאוט, נבחרת שיצרה טרילוגיה קומית ברגעי האמת.

אחרי זמן רב, נבחרת שלושת האריות קמה מהקרשים וזה קריטי להמשך. בצהובוני הממלכה כבר החלו לפתוח את עיתוני צרפת כדי להסיק מסקנות ולשבור את הרף שעלה בסיקור על המרד הצרפתי. ג'ון טרי ניסה ליצור אופוזיציה לשלטון הנוקשה של האיטלקי, אלא שדון קאפלו סיים את הסאגה בזריזות. "אסור היה לו לדבר, טרי עשה טעות גדולה מאוד", טען קאפלו, כשברקע התנגן פסקול הסנדק. יום אחד עבר והקפטן הכוחני לשעבר עמד על הדוכן הנאשמים מול התקשורת והתנצל כמו אחרון העבריינים. באקט הזה קאפלו שכב על הגדר למען שחקניו, ובכך העניק שקט וביטחון.

דון קאפלו זה לא הליצן דומנק. השחקנים ביקשו את ג'ו קול, הם קיבלו את ג'יימס מילנר על מנת שיזכרו מי הבוס. השח-מט האיטלקי היה הבישול של מילנר לדפו, שני השחקנים שקאפלו בחר. אגב, תוכנית הראלטי "החלוץ השני ליד רוני" הגיע לסיומה והזוכה הוא דפו. כמו פצצה מלוע של תותח נכנס דפו להרכב – מהיר, קטן, מפוקס וקטלני. התיאום עם רוני רק ישתפר מפני שדפו מסוג החלוצים שרודפים אחר ההזדמנויות.

לעומת זאת, השרשרת בקישור עדיין נתקעת מדי פעם ואולי קאפלו צריך לנסות, בטח מול יריבה חזקה, לשחק עם חלוץ בודד וחמישה קשרים. אלופות עולם עשו זאת כמו ברזיל של סקולארי. את המבחן הראשון עבר קאפלו בקושי. אבל השביל המכוער ביותר יכול להוביל למקום הכי יפה מכולם.

הניסיון הבא

כעת קאפלו צריך לעבור למטופל אחר, אולי המשוגע מכולם, ווין רוני. הקולגה, אלכס פרגוסון, עזר לקאפלו וניסה לשחרר את רוני. "הוא נמצא בלחץ אדיר, אמרתי לו להירגע וליהנות" סיפר סר פרגוסון לפני המשחק.

מול סלובניה רוני אכן היה משוחרר יותר ועשה פעולות חיוביות. אלא שרוני עדיין סובל ממחסום שערים, והוא חייב להחזיר לעצמו את הביטחון. קאפלו החליף אותו בדקה ה-70 והחלוץ נראה המום. אולי זה הניעור שמי שמכונה 'פלה הלבן' זקוק לו כדי לחזור רעב לדם ושערים. מצד שני, עצם נוכחותו מקנה לשאר השחקנים שקט וביטחון. "אנחנו סומכים עליו, הגולים שלו נמצאים מעבר לפינה" הגן עליו הקפטן ג'רארד.

קאפלו יצטרך לפצח את הבעיה הפסיכולוגית של רוני. אנגליה תלתה תקוות בכוכב שלה, ורוני הוכיח העונה שמקומו בשורה הראשונה של הגדולים. הוא הגיע לשם בתור חלוץ בודד וייתכן שזו הסיבה שבגינה אינו מוצא את השער בנבחרת שיש. במצב כזה, רוני מרשה לעצמו לחזור להרגלים המגונים ולרדת למטה במקום להישאר קרוב לרחבה. "העונה הזו יכולה להפוך אותי מאחד שיכול להיות שחקן גדול למישהו שהוא שחקן גדול", גילה בתחילת העונה. "הפרס בסוף הוא גביע העולם ואני רוצה לחטוף את זה בשתי הידיים". בשמינית הגמר איש השעה של אנגליה, יצטרך להגיע לרגעי האמת ולהצדיק את הציפיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully