וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר היום ה-14 במונדיאל

לירן שבתאי

24.6.2010 / 7:27

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקים עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על אבות, בנים ונבחרת הולנד

סלובקיה - איטליה

פרגוואי - ניו זילנד

דנמרק - יפן

קמרון - הולנד

45 – ולדימיר וייס הוא המאמן הצעיר במונדיאל. למשפחת וייס יש שושלת מפוארת בסלובקיה. אביו, ולדימיר וייס היה שחקן נבחרת, המאמן עצמו היה שחקן וגם בנו ולדימיר וייס משחק בנבחרת. זו אינה טעות, לשלושתם קוראים ולדימיר וייס. אחרי ההפסד לפרגוואי, אבות ובנים ינסו לעשות את הבלתי יאומן מול אלופת העולם.

4 – שחקנים בנבחרת הולנד שלבשו את הספרה 10 כבשו במונדיאלים. סניידר הוא הרביעי. היום שבו סניידר כבש את שערו הראשון במונדיאלים מול יפן, ב-19 לחודש, הוא גם היום שבו פלה כבש את הראשון שלו במונדיאל 1958 - מול ווילס ברבע גמר. באותו טורניר ברזיל ניצחה כשפלה כבש שלושער. המיסטיקה באורנג' נמשכת.

4 – מתוך חמש ההופעות של קמרון בגביע העולם, היא שיחקה בשלב הבתים מול הנבחרת שהגיע לגמר. מול הנבחרות האפריקאיות, ההולנדים לא הפסידו אף פעם. לשלב הבא הם כבר עלו, רק שיזכרו לקבל ברכה מקמרון, שתהפוך לאפריקאית הראשונה שמגיעה ל-20 משחקים.

3 – בכל שלושת הפעמים של דנמרק בגביע העולם היא עלתה לשלב הבא. הפעם, הנבחרת הדנית תפגוש את יפן למשחק גמר על שמינית הגמר. מול קמרון 'כנופיית אולסן' הפגינה שוב אופי קשוח של ויקינגים. בקרב מול ה'סמוראים הכחולים' הם יצטרכו למקסם את האופי והניסיון שלהם כדי לעלות בפעם הרביעית.

21 – תוצאות שוויון לאיטליה, שיאנית התיקו במונדיאלים. לאחר שתי תוצאות 1:1, בהן איטליה חזרה מפיגור מול נבחרות חלשות על הנייר, האזורי חייבים להתעלות כדי לנצח ולהיות תלויים בעצמם. למזלו של ליפי, גם תיקו יכול להספיק לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully