וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מוסקוביץ' סיכם בברק נתניה

איתן נוח

23.6.2010 / 15:55

פורוורד גלבוע/גליל ישחק בעונה הקרובה תחת אריק אלפסי, שאמר: "החתמתו היא חלק ממגמה של התבססות על ישראלים"

ברק נתניה, הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה, ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. אחרי שבקבוצה מהשרון הצליחו להחתים מחדש את שמוליק ברנר ואלירן גואטה והתחזקו גם באורי יצחקי, היום (רביעי) צירפה הקבוצה שחקן רכש שני לסגל. מוטי מוסקוביץ', שחקנה של גלבועגליל בעונה החולפת, סיכם היום (רביעי) את מרבית תנאיו בקבוצה וצפוי לשחק תחת אריק אלפסי בעונה הבאה.

מוסקוביץ' (202, 24) גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון, אך לא השאיר חותם בקבוצה הבוגרת. בעונת 20062007 הגיע להפועל ירושלים, אך גם שם שימש בעיקר כנער פוסטר, מה שזירז את המעבר שלו להוד השרון מהליגה הלאומית. אחרי עונה וחצי בהוד השרון חזר בעונה החולפת הגבוה הצעיר לליגת העל אל הגלבועגליל, בה תרם 3.2 נקודות למשחק וזכה עימה באליפות. מוסקוביץ' מגיע במקומו של רוברט רות'בארט שלא צפוי להמשיך בנתניה. גבוה נתנייתי נוסף שלא ברור אם ימשיך הוא ליאור חכמון, שנמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל ירושלים.

אריק אלפסי, מאמנה של נתניה, סיפר על ההחתמה: "החתמתו של מוסקוביץ הינה חלק ממגמה ברורה של הקבוצה בעונה הקרובה להתבסס על ישראלים בעלי פוטנציאל גבוה. מוסקוביץ בהחלט עונה על ההגדרה הזאת ואנו מאמינים שעם הנתונים שלו הוא יוכל לפרוח בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully