וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פרנסמן וזהבי חתמו

פרנסמן חתם לשנתיים, זהבי, שהאריך את חוזהו ב-5 שנים. קומאלו קיבל פנייה רשמית. פערים כספיים בין המועדון לורמוט

בהפועל תל אביב ממשיכים במאמצים לחיזוק הקבוצה, ולהשלמת תמונת הסגל לעונה הבאה, והערב (רביעי) הם סגרו עם שני שחקנים שעשויים להיות משמעותיים בקבוצה בעונה הבאה. מדובר בביוואן פרנסמן, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, והערב, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, חתם באופן רשמי במועדון לשנתיים הקרובות. במקביל חתם גם ערן זהבי, מבקיע שער האליפות של הפועל, והאריך את חוזהו במועדון ל-5 שנים.

בתקופה האחרונה היה נדמה שהשחקן פוזל אל עבר אפשרויות אחרות, כשגם אירופה נשקלה, אבל כאמור, הערב התברר כי הוא יישאר במועדון. זהבי אמר הערב לאחר החתימה על ההסכם: "הפועל היא המשפחה שלי והבחירה הראשונה שלי, ואני שמח שהעתיד שלי מובטח במועדון". זהבי צפוי לקבל כ-150 אלף דולרים בכל עונה בחוזה, כשסעיף היציאה שלו לאירופה יעמוד על מיליון יורו.

בנוסף לפרנסמן, הפועל תל אביב פנתה רשמית לבלם נבחרת דרום אפריקה, בונגאני קומאלו והוא עשוי להצטרף לקבוצה בכפוף לעלויות הכספיות. הבלם בן ה-23, ששיחק בכל משחקי נבחרתו במונדיאל ואף כבש נגד צרפת, משחק בקבוצת סופרספורט יונייטד הדרום אפריקאית. בעונה שעברה נבחן במכבי חיפה, אך אלישע לוי העדיף להחתים את ז'ורז'ה טשיירה. אגב, בחיפה מגששים גם עכשיו אצל הבלם.

הקשר גילי ורמוט, יחד עם נציגיו, נפגשו היום עם הנהלת הפועל תל אביב במטרה לסכם על חוזה חדש בקבוצה. ורמוט, שכבר נפגש בעבר פעמיים עם ההנהלה, שוב לא הצליח להגיע היום להסכמות על גובה החוזה החדש שלו והפערים בין הצדדים נותרו גדולים.

סעיפי המחלוקת הכספיים נוגעים למספר אלמנטים. ראשית, ורמוט דורש 350 אלף דולר לעונה, ואילו הפועל מציעה כ-50 אלף דולר פחות. בנוסף, הקשר דורש כ-100 אלף דולר מענק עלייה לליגת אלופות. ורמוט אף דורש שסעיף היציאה לחו"ל יישאר בעינו, על סכום של חצי מיליון דולר. האדומים, מנגד, לא מסכימים לשלם לשחקן את מענק העלייה, ומתעקשים להגדיל את סכום היציאה שלו לחו"ל ולהעמיד אותו על לפחות מיליון דולר.

בכל אופן, לורמוט יש חוזה בקבוצה לעונה הבאה, ואם לא תגיע הצעה מקבוצה מאירופה, הוא ייאלץ להישאר בהפועל בתנאיו הנוכחיים. יחד עם זאת, מחר (חמישי) אמורה להיערך פגישה נוספת בין הצדדים על מנת להגיע לעמק השווה ולהחתים את הקשר על חוזה חדש. סוכנו של ורמוט רונן קצב: "הייתה פגישה ברוח טובה, ניפגש שוב בהקדם".

קשר מץ הצרפתית רומיין רושי הוצע בימים האחרונים לקבוצה, ומסתמן כרגע כאחד המועמדים המובילים לחזק את האדומים בעונה הבאה. רושי משחק כקשר האחורי, ואם יצטרף, אמור לחבור לאביחי ידין במרכז המגרש. כמו כן הפועל בודקת עוד מספר מועמדים, יחד עם בלם וחלוץ זר, כאשר הקבוצה לא נכנסה למשא ומתן עם אף אחת מהקבוצות או מהמועמדים. בשורות האלופה מקווים שעד לפתיחת מחנה האימונים בשבוע הבא יימצא חיזוק לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully