וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אין לנו איך לפתוח את העונה"

"אין לנו איך לפתוח את העונה", אמר קורנפיין למקורב, מה שגורם לקבוצה לא להחתים שחקנים. מבית"ר נמסר: "רחוק מהמציאות"

על אף שבבית"ר ירושלים מנסים לשדר עסקים כרגיל כלפי חוץ, הרי שהמצב במועדון רחוק מלהיות מזהיר. "המצב הרבה יותר גרוע ממה שאנשים חושבים או מבינים", הסביר יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין למקורביו בשבוע האחרון. "במצב הנוכחי אנחנו אין לנו בכלל איך לפתוח את העונה ונצטרך לשחרר כמעט את כל שחקני הקבוצה", סיפר לאותו מקורב ומנה את טוטו תמוז, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, עידן ורד, עידן טל ואחרים ברשימת השחקנים שבית"ר לא תוכל לעמוד בעלויותיהם ותאלץ להפרד מהם אם לא יחול שינוי במצב.

מכירת עידן ורד למכבי חיפה כרגע עדיין מוטלת בספק. על אף שבבית"ר מאמינים כי יצליחו למכור את השחקן במיליון דולרים, הרי שלקבוצה עדיין יחסרו מעל שמונה מיליון שקלים כדי להצליח לפתוח את העונה. קורנפיין האמין כי יצליח למכור את טוטו תמוז בסכום של למעלה משני מיליון שקלים ולחסוך את שכרו, אך בינתיים אף הצעה לא הגיעה למועדון. גם את שכרם של כריסטיאן אלברז, דריו פרננדז ולפחות אחד משלושת הבלמים הבכירים של המועדון - בן יוסף, בנאדו וגרשון - ציפה קורנפיין לחסוך, אך עד כה אף אחד מהם לא מצא קבוצה שתקלוט אותו, אפילו בחינם.

בתוך כך, סיכמה הקבוצה עם משה מישאלוב, שסיים את חוזהו בלימסול הקפריסאית, על הצטרפותו לאימוני הקבוצה עם פתיחתם בשבוע הבא. כמו רביד גזל שסיכם על הצטרפותו לאימונים אתמול, גם מישאלוב לא יחתום בקבוצה מכיוון שהיא איננה יכולה להחתים אף אחד כרגע, ולמעשה כדברי קורנפיין לא יכולה אפילו לפתוח את העונה עם הסגל הנוכחי. במועדון מקווים כי ימצאו מספר ספונסרים ויצליחו למכור מספר שחקנים מספיק שיחדיו יספיקו כדי להחתים את גזל, שנמצא בעדיפות גבוהה ממישאלוב, אלא שהדבר עדיין רחוק מלהתממש. מישאלוב עצמו מקורב לאחד מאנשי הנהלת בית"ר, ובסביבתו מסבירים כי האימונים בבית"ר יקדמו אותו גם בהקשר של קבוצות אחרות, כך שאפילו אם לא יחתום אין לו סיבה לסרב להצטרף לאימונים.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה לידיעה: "הציטוטים המיוחסים למקורבים כאלה ואחרים רחוקים מהמציאות. מלבד עידן ורד, טוטו תמוז ותומר בן יוסף כל יתר השחקנים הם בעלי חוזים לעונה הבאה ויהוו את הסגל בעונת המשחקים הבאה. הדברים רחוקים עוד יותר מהמציאות כששמו של בנאדו מוזכר בזמן שהשחקן הינו שחקו חופשי ולא מחזיק בחוזה לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully