וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריחה מאוחרת

יובל קליין

23.6.2010 / 12:03

ג'וש המילטון משקיע, בלטרה נוצץ בבוסטון והולידיי נזכר שהוא הולידיי. יובל קליין חובט לסייקל ומרוצה מכשרונות ההגשה ב-AL

השבוע נחזור לתבנית המקורית שלנו, אחרי שהתחזיות שלי בשבוע שעבר נראו יותר כמו אחוזי החבטה של גורדון בקהאם. מהתגובות של אוהדי היאנקיז, נדמה שיש לי ולליידי גאגא משהו משותף: שנינו לא נתקבל בזרועות פתוחות במשחקים של הפסים. לפחות יש לי הזמנה לארוחת שישי אצל קייל קנדריק בבית.

סינגל: ג'וש המילטון

נשאר עוד שבוע לסוף חודש יוני, אבל כבר עכשיו אפשר להכריז על שחקן החודש של האמריקן ליג - ג'וש המילטון. האאוטפילדר של הריינג'רס חובט ל-47.6 אחוז ביוני וגם הכניס 26 רצים הביתה. הלילה, נגד הפייראטס, המשיך המילטון את רצף החבטות שלו, שעלה ל-17 משחקים.

למרות החודש המצוין של המילטון, הוא החליט שלא להשתתף בהומראן דרבי השנתי משום שהוא לא רוצה להרוס את העונה. ואכן, יכולה להיות אחלה עונה לריינג'רס, עכשיו שחוליו קרוז חזר לשחק הלילה ו-ולאד ממשיך לשפד. הבעיה היחידה של הריינג'רס לא קשורה לבייסבול כרגע, אחרי שבית המשפט דחה את הצעת הקונים החדשים של הקבוצה, וכעת עליהם למצוא פתרון שיביא לריינג'רס את הכסף הדרוש לשפר את הרוטציה של הקבוצה מטקסס.

דאבל: אדריאן בלטרה

בלטרה נהנה מהמעבר שלו לבוסטון. כל כך נהנה, עד שהוא מוביל את אחוזי החבטה עם 33.6, לפני אלכס גונזלס ואוואן לונגוריה. בלטרה לא פתח ככה את העונה. הוא העביר את החודש הראשון שלו במדי הסוקס ללא הומראן ורק תשע הכנסות רצים, אוהדי בוסטון כבר החלו להרים גבות על הבאתו, אבל בלטרה הראה שאפשטיין ופרנקונה צדקו כשהעדיפו אותו על מייק לואל הותיק והפצוע.

בשיחה עם חבר בוסטוני שאוהד את הקבוצה (אפילו על הנעליים שלו יש את ה-B המפורסמת), עלה שמו של בלטרה. הוא סיפר לי שסיפור ההצלחה של בלטרה הוא הדבר שהכי מרשים אותו השנה אצל קבוצתו האהובה. השבוע הראה בלטרה את כוחו הקסום, לאחר שעל ברך אחת שלח את הכדור מעבר למפלצת הירוקה אל מגרש החנייה. בוסטון, יחד עם בלטרה, הצליחה למחוק מרחק של שבעה משחקים מהמקום הראשון למשחק בודד. כל עוד אלכס רודריגז חצי פצוע ולונגוריה לא מממש את מאת האחוזים שלו, בלטרה הוא שחקן הבסיס השלישי הכי טוב באמריקן ליג.

טריפל: מאט הולידיי

טוני לה-רוסה לא היה מרוצה, ובצדק, מהתקפה שלו. חלק מהתסכול שלו הופנה למאט הולידיי, שלא הצליח לנקות את הבסיסים כחובט רביעי. בהתחלה ניסה לה-רוסה את פוחולס כחובט הקלינאפ והולידיי כשלישי. ניסיון זה כשל, כשגם אלברט הגדול נכנס לחור שחור והתקשה לספק את מספרי הפוחולס המפלצתיים שלו.

טוני המנוסה החליט לא לוותר והעביר את הולידיי לחבוט שני, והפעם ההחלטה פגעה בול. הולידיי הראה את המספרים שבגללם סט. לואיס הביאה אותו מאוקלנד. בשבוע האחרון הוא חבט לארבעה הומרים בארבעה משחקים, רשם שמונה הכנסות רצים והגיע ל-42.1 אחוזי חבטה. גם הלילה הולידיי המשיך ליהנות מהעמדה מספר שתיים, כשחבט להומר והכניס שני רצים בניצחון בטורונטו.

הקרדינלס ולה-רוסה חייבים את הולידיי בכושר של השבוע האחרון, כי יכולת גבוהה של המגישים תספיק כדי להעלות לפלייאוף, אבל רק היא בלבד עוד תעלה פלאשבקים מהסוויפ של הדודג'רס בשנה שעברה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הומראן: ילדי ה-AL

שלושה מגישים רשמו השבוע את ניצחונם העשירי. שלושתם גדלו בחווה של הקבוצה, המבוגר ביניהם הוא בין 25 והמשכורת השנתית של שלושתם ביחד היא שלושה מיליון דולר. קבלו את הבעלים החדשים של עשרה W: דיוויד פרייס (רייז), קלי בוכהולץ (רד-סקוס) ופיל יוז (יאנקיז).

יוז ובוכהולץ הם סיפור נהדר, משום ששניהם התחילו את העונה כמספר חמש ברוטציה, בקבוצה שבקלות יכולה לקנות מגיש מספר חמש עם ניסיון. ההצלחה של שניהם מראה שגם היאנקיז וגם הסוקס, עם כל הכבוד לאפשריות הכלכליות שלהם, כן בונים על העתיד דרך סקאוטינג. שתי הקבוצות הבינו שהשקעה בסקאוטים ובמיינור ליג תביא תוצאות לא פחות טובות משחקן חופשי עם חוזה של 50+ מיליון דולר. ועובדה, תסתכלו על בקט מול בוקהולץ ויוז מול פטיט. פרייס שהיה הבחירה הראשונה של הרייז, רק מוכיח שוב עד כמה הסקאוטים של הרייז עובדים נכון ומעבירים כל בחירת דראפט בקפידה. אצל הרייז אין באסט כמו מאט בוש ואחרים.

ובבולטימור רואים את ההצלחה של שחקני הבית של שאר הקבוצות באמריקן ליג המזרחי ובוכים.

השקית החומה: ג'ון לנאן

עוד לפני שהייתה היסטריית שטרסבורג בוושינגטון, בנו הנשיונאלס על ג'ון לאנן כמגיש מספר אחת של הקבוצה. אחרי שפתח ב-14 משחקים, בהם רשם מאזן של 2:5 ו-ERA של 5.76, הורד המגיש שפתח את העונה למיינור ליג.

מבחינת הנשיונאלס זה היה הדבר הנכון לעשות, במיוחד כשהרננדז ואטילאנו מגלים יכולת טובה, אבל חבל על לנאן בן ה-25. המגיש השמאלי לא מצליח למצוא את הגרוב שנתן לו תשעה ניצחונות בכל אחת מהעונות הקודמות בוושינגטון. לנאן יצטרך לעבוד כדי להחזיר את מקומו ברוטציה, ומאמנו ג'ים ריגלמן אמר שהוא עדיין מאמין בו. נראה שלנאן הוא היחיד באזור וושינגטון שלא מרוצה מתופעת השטרסבורג.

המספר הנוסף

דני הארן מאריזונה היה המגיש היחידי שלא הפסיד אפילו משחק אחד ליאנקיז. בשבעת המפגשים האחרונים הוא רשם מאזן של 0:4 מול הפסים, עד שהגיעו א-רוד וטשיירה כדי להנחיל לו את הפסדו הראשון.

ג'ימיי מוייר, האיש שיכול להיות סבא של שטרסבורג, הרשה הלילה את ההומר מספר 505 נגדו. בכך, הוא השווה את השיא של מגיש פיליז אחר, רובין רוברטס.

ג'וש ג'ונסון מהמארלינס קיבל השראה מהפרפקט של רוי האלאדיי נגדו. בשמונץ המשחקים האחרונים שלו הוא הרשה ריצה אחת, אם בכלל. מי סגר את מאבק הסיי-יאנג ב-NL?

הסינגל של דסטין פדרויה מול הדודג'רס ביום ראשון היה חבטת הניצחון הראשונה בקריירה של ה-MVP של 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully