וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שחררה את ארקדי גלפרין

23.6.2010 / 14:57

הנבחן הראשון מחימקי מוסקבה חזר למולדתו. בלם דרום אפריקה קומאלו שוב הוצע. מוחמד כליבאת דרש הבהרות ונשאר

מכבי חיפה החליטה לשחרר את הקשר היהודי ארקדי גלפרין (18) שהגיע לפני פחות משבועיים למבחנים בקבוצה. גלפרין ששיחק בחימקי מוסקבה חזר אתמול (שלישי) למולדתו. בסביבתו של השחקן הביעו פליאה לנוכח שחרורו משום שלטענתם בחיפה הבהירו להם כי הם רוצים לפתוח במשא ומתן, ומאוחר יותר הועברו לו כרטיסי טיסה חזרה למוסקבה. עם זאת קיים סיכוי שגלפרין יגיע בהמשך לקבוצת הנוער. כרגע מתנהל על כך משא ומתן בין אביו של השחקן לקבוצה.

בתוך כך, שחקן צעיר אחר מטוברוק, דור מלכה (17), עשוי להצטרף בעונה הבאה למכבי חיפה ולהיות הרכש הבא של הקבוצה מהמועדון הנתנייתי אחרי אייל גולסה. בחיפה כבר הביעו בפני אנשי טוברוק את התעניינותם בשחקן, אך דבר עדיין לא סוכם.

במכבי חיפה ממשיכים להיערך לאפשרות שאחרי עזיבת ז'ורז'ה טשיירה, גם הבלם דקל קינן יעזוב את הקבוצה. קינן ייבחן ביום חמישי במשחק אימון של רובין קאזאן מול דינמו קייב ואז תתקבל החלטה לגביו. אם יצטרף לקבוצתו של ביברס נאתכו צפוי קינן להרוויח 450 אלף יורו לעונה למשך שלוש שנים, לא כולל מענקים נוספים.

סוכנו של החלוץ מוחמד כליבאת, עו"ד שחר גרינברג, נפגש עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק בנוגע לעתידו של השחקן בעונה הבאה. שכרו של השחקן שחתום לארבע עונות נוספות נקבע בכל עונה מחדש. כעת הוא סיכם לעונה הבאה ואמור לצאת למחנה האימונים ביום ראשון.

בינתיים, מתברר כי לאחרונה הוצעו חיפה שוב מספר שחקנים מדרום אפריקה ובקבוצה התייעצו עם המגן פיטר מסיללה לגביהם. אחד השמות שהופיעו ברשימה הוא בוגנאני קומאלו, בלם סופר ספורט יונייטד שהבקיע אתמול את השער הראשון של נבחרתו בניצחון על צרפת (1:2). מסיללה טוען כי הסיכויים שיגיע לישראל לא גבוהים משום שהוא הוצע לפני משחקי המונדיאל, אבל בחיפה עשויים לבדוק את האפשרות הזאת.

בחיפה מודעים לעובדה שמכבי תל אביב מעלה את המחיר עבור פטי יא יא וייתכן שבספו של דבר הוא לא יגיע לקבוצה. בתחילת העונה הוצע לקבוצה החלוץ ברנרד פארקר, שבינתיים חתם בטוונטה ומחירו גבוה. גם החלוץ קטלגו אמפלה מאמלודי סאנדאונז הוצע, אך העלויות של האחרון גבוהות.

במקביל, בחיפה ממשיכים לבדוק את האפשרות להחתים את הבלם האיסלנדי של גטבורג רגנר סיגורוסון, הקשר הלטבי אנדרס פרפלוטקינס והחלוץ ארתור קרשאוסקס. חיפה כבר פתחה במשא ומתן לגבי פרפלוטקינס ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בעניין. מחירו של הקשר הארגנטינאי מתיאס אבלייראס (25) מריבר פלייט שהוצע אתמול גבוה מאוד ולא ברור האם חיפה תוכל לעמוד בסכומים.

פאפוס הקפריסאית דורשת כעת 20 אחוז מסכום המכירה של טשיירה והיא מתכוונת לשגר פקס בעניין למכבי חיפה, שתיאלץ לנכות כנראה חלק מסכום המכירה. עירוני ראשון לציון וקבוצות נוספות מהליגה הלאומית מעוניינות לשאול את השוער תום אלמדון.

סוכנו של הבלם שי מימון, דדה חדד, ביקש אתמול לברר את תג מחירו של הבלם שמבוקש על ידי הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. בחיפה הודיעו כי ההחלטה בעניין עדיין לא התקבלה, לאור מצוקת הבלמים בקבוצה. כך או כך, אם למימון לא יובטח להיות הבלם המוביל בקבוצה לצד הבלם הבכיר שיגיע, הוא ההחלטה לא תשתנה והוא יעזוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully