וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה החתימה את קובי דג'אני

דור בלך

22.6.2010 / 23:59

שחקן הפועל פתח ואשקלון אשתקד חתם על חוזה לשתי עונות. הקבוצה במשא ומתן עם יוסי שקל. אופיר עמרם יצורף

קובי דג'אני חתם במכבי נתניה לשתי עונות. הצדדים נפגשו הערב (שלישי) וסגרו את פרטי החוזה. דג'אני מגיע במקום רביד גזל, שלא הגיע להבנות עם הקבוצה ויחל להתאמן עם בית"ר ירושלים. דג'אני החל את העונה שעברה בהפועל פתח תקוה ועבר במהלכה להפועל אשקלון, שם הצליח לעלות עם הקבוצה לליגת העל תחת הנהגתו של אורי מלמיליאן. דג'אני יהיה בכך הרכש השלישי של המועדון אחרי גאגה צ'קטיאני, החלוץ הגאורגי ואופיר עמרם.

לאחר שפתחה את אימוניה ללא שוער בכיר, כשהשוער הנבחן גיא סאלם מועמד רק לתפקיד השוער השני במקומו של דניאל ליפשיץ שביקש לעזוב, במכבי נתניה פתחו במשא ומתן עם שוער הפועל פתח תקוה אשתקד יוסי שקל. השוער בן ה-26, ששיחק בעבר בנבחרת האולימפית, עזב את פתח תקוה על אף שהצטיין במדיה. בנתניה מאמינים כי המשא ומתן יבשיל לכדי חתימה וכי הוא יהיה השוער הראשון של הקבוצה, לאחר שלא הצליחו להחתים את אוהד כהן ואיבדו את אריסטיד זוגבו.

בינתיים פנתה הפועל רעננה לנתניה וטענה כי יש לה סיכום עם סאלם, ודרשה שיחדל מלהתאמן בקבוצה. בנתניה פנו אל השוער בעניין וזה הבטיח להם להסדיר את העניין בימים הקרובים, והבהיר להם כי אין לו חוזה ברעננה.

היום הגיעה הועדה למעמד השחקן להחלטה בנוגע לאופיר עמרם, וחייבה את נתניה לפצות את הפועל ירושלים ב-160 אלף שקלים בלבד. בנתניה שמחו על הבשורה ויצרפו את הקשר באופן סופי לשורותיה. כזכור, בהפועל ירושלים העריכו כי שוויו של הקשר הוא מעל למיליון שקלים, ובנתניה חששו כי הועדה למעמד השחקן תקבע מחיר גבוה, בו לא יוכלו לעמוד.

עדכון ראשון: 20:42
עדכון אחרון: 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully