וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פער של 25 אלף דולר בין מליקסון להפועל ב"ש

22.6.2010 / 20:20

בתום פגישה שנייה בין הצדדים עדיין אין הסכמה. אפואל ניקוסיה שכבר סיכמה עם הקפטן, עשויה להגיש הצעה רשמית

פער של 25 אלף דולר מפריד בין מאור מליקסון להפועל באר שבע, זה מה שעולה מתוך הפגישה השניה בין הצדדים שהתקיימה הערב (שלישי), ולמעשה לא חידשה דבר ביחס לפגישה הראשונה שנערכה בין הצדדים לאחרונה. בבאר שבע מציעים למליקסון חוזה של 120 אלף דולר לעונה. מליקסון דורש שדרוג ביחס לחוזה שלו בעונה שעברה (כ-100 אלף דולר כולל מענקים, א"י) ודורש תוספת של 45 אלף דולר. יש לציין כי ההצעה שהוגשה לשחקן הערב זהה להצעה הקודמת שקיבל.

בינתיים, אפואל ניקוסיה הקפריסאית עדיין מחכה לשחקן וכפי שפורסם לפני שבועיים בוואלה! ספורט, הפרטים הכספיים בין הצדדים סוכמו. מליקסון סירב להגיב הערב לאחר שנפגש עם המנכ"ל ארז בדש. בבאר שבע אמרו הערב: "מליקסון יישאר בסופו של דבר בבאר שבע, יש לו חוזה בקבוצה ורק הצעה מפתה מאוד תביא לשחרורו". מיד לאחר פרסום הידיעה בנוגע למשא ומתן עם ניקוסיה, דרשו בבאר שבע שני מיליון יורו עבור הקשר, סכום לא ריאלי לכל הדעות.

הבלם שי מימון מחכה שמכבי חיפה תקבע תג מחיר ואז באר שבע תוכל לשקול לרכוש אותו. בחיפה קיבלו החלטה שלא להשאיל את הבלם אלא למכור אותו וההערכה היא שעד מחר ייקבע תג המחיר עבורו. המאמן ניר קלינגר שוהה בקפריסין ואמור לחזור בתוך מספר ימים ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully