וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון חתם בקורטרייק

22.6.2010 / 19:38

בלם הנבחרת הצעירה הושאל לעונה אחת מסטנדרד ליאז'. סוכנו דודו דהאן: "זו קבוצה שתתאים לו, יש לו פוטנציאל ענק להצליח"

הבלם רמי גרשון חתם הערב (שלישי) בקבוצת קורטרייק הבלגית לעונה אחת, באמצעות סוכנו דודו דהאן. שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, 22, הושאל לעונה מסטנדרד ליאז', שמעוניינת לראות אותו משתפשף בקבוצה הצנועה וצובר דקות משחק.

גרשון החל את הקריירה בהפועל ראשון לציון, לפני שהצטרף לליאז' שרכשה אותו במרץ 2009 ב-220 אלף יורו, וכעת עובר לקבוצתו השלישית. סוכנו דודו דהאן אמר הערב: "גרשון שחקן עם פוטנציאל ענק להצליח. קורטרייק היא קבוצה שתתאים לו מאוד".

גרשון רשם בעונה החולפת ארבע הופעות במדי ליאז' שנפרדה מתואר האליפות, כאשר רק שתיים מהן היו בליגה. את גרשון רצתה גם זולט וארגם, אך בסופו של דבר קורטרייק זכתה בשירותיו. אגב, אחרי שנמנע שיתוף הפעולה עם עימאד מוטעב המצרי בליאז', לגרשון מחכים בקורטרייק שני שחקנים ממרוקו ושניים מאלג'יריה.

קורטרייק, ששבה לליגה הבכירה ב-2008, סיימה את הליגה הסדירה במקום הרביעי בעונה החולפת ובפלייאוף נסוגה למקום החמישי והחמיצה את הכרטיס לליגה האירופית. בסך הכל רשמה הקבוצה עונה מפתיעה ביותר עם המאמן ג'ורג' לייקנס, שעזב את הקבוצה לטובת אימון הנבחרת הבלגית. קורטרייק מעניקה דרך קבע דקות משחק רבות לצעירים ומאמינה בקידומם, כך שלגרשון יש תקוות רבות לקראת העונה הקרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully