וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה פתחה במו"מ על פרפלוטקינס וסיגורדסון

22.6.2010 / 11:50

ז'אוטאוטאס המליץ להחתים את הקשר הלטבי שעשוי להגיע למחנה. גם בלם בנפיקה מועמד. קאזאן תחליט לגבי קינן בחמישי

הקשר הלטבי אנדרס פרפלוטקינס אמור להגיע למחנה האימונים של מכבי חיפה, זאת לאחר שהסקאוט אלון חרזי המליץ עליו למאמן אלישע לוי. פרפלוטקינס (25) שנחשב לאחר השחקנים החשובים בנבחרת לטביה כבר היה מועמד בעבר לחיפה וחרזי צפה בו בשני משחקים במסגרת הגביע הבלטי. חיפה כבר פתחה במשא ומתן עם נציגיו במטרה שיגיע לאוסטריה. גם החלוץ ארתור קרשאוסקס (18) עדיין מועמד לחיפה. ככל הידוע, מאמן נבחרת ליטא ריימונדס ז'אוטאוטס המליץ לחרזי על השניים. "פרפלוטקינס מאוד מעניין את מכבי חיפה, הכל תלוי באלישע לוי", אמר מקורב לעסקה.

בינתיים, לחיפה הוצעו בימים האחרונים הבלם האיסלנדי של גטבורג, רגנאר סיגורדסון, והבלם הפורטוגלי של בנפיקה מיגל ויקטור, שעליו קיבל אלישע לוי חוות דעת מז'ורז'ה טשיירה. לגבי סיגורדסון, מדובר בעלויות גבוהות ולא ברור האם חיפה תביא אותו בסופו של דבר.

הבלם דקל קינן, שקיבל אמש הודעה כי הוא ייבחן במהלך ארבעה ימים במחנה של רובין קאזאן באוסטריה, ישתחרר רק ביום חמישי ובשישי הוא צפוי לחזור לארץ. קאזאן תבחן את קינן במספר משחקי אימון לאחר שקיבלה עליו חוות דעת חיובית בכל הנוגע להתאקלמות החברתית שלו. אם פטי יא יא יחתום בקבוצה, אלישע לוי יילך על בלם ישראלי. חיפה תיפגש עם סוכנו דודו דהאן בקרוב. בסביבתו של השחקן טוענים כי הסיכויים שיסגור במכבי חיפה או במכבי תל אביב שווים.

הבלם שי מימון והקשר ישראל זגורי מקווים לסגור בימים הקרובים בהפועל באר שבע והפועל פתח תקוה בהתאמה, ולא בבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully