וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי היום ה-12 במונדיאל

לירן שבתאי

22.6.2010 / 9:18

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקים עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, העייפות של רהאגל והמנחוס של מסי

צרפת - דרום אפריקה

אורוגוואי - מקסיקו

ארגנטינה - יוון

ניגריה - דרום קוריאה

2 – פעמים הוגרלה צרפת בבית עם אורוגוואי, מקסיקו והמארחת. בפעם הקודמת במונדיאל 1966 הטריקולור לא עלו. הפעם, השלב היחיד שהצרפתים עשויים לעלות זה רף הסקנדל. 0 שערים כבשה צרפת עד כה. רק פעם אחת היא הודחה מבלי לכבוש – ב-2002. גם אז סיימה ב 0:0 מול אורוגוואי. הציניקנים יגידו שההדחה הצפויה מגיעה לצרפת בעקבות העלייה המפוקפקת שלה לטורניר, אבל מגיע לדומנק לעוף הביתה דווקא מפני שלא שיתף את האלוף עולם היחידי בסגל ומי שמול אירלנד נראה עצוב מפעולה ששמחה אומה שלמה – תיירי הנרי. במונדיאל הרביעי שלו והראשון בלי זיזו, המלך הפך עירום.

3 – ב-3 מונדיאלים כבש קוואטמוק בלאנקו, השחקן הכי מבוגר ששיחק עבור מקסיקו בגביע העולם ואחד הטובים בהיסטוריה שלה. הפנדל שכבש מול צרפת בגיל 37 הפך אותו לכובש הכי מבוגר במונדיאל עבור מקסיקו ולשלישי בסך הכל. בלאנקו הוא שחקן רטרו. שמן שמשחק בעמידה אך עם טאץ' נדיר בשתי הרגליים וחוכמת רחוב של כדורגלן. מול אורוגוואי בלאנקו יפתח על הספסל. במידה והעניינים יסתבכו עבור אגירה, הקוסם מעידן אחר יכנס לפעולה.

0 – פעמים הודחה הנבחרת המארחת מהשלב הראשון. למרות התפילות והוובוזלות, דרום אפריקה היא מהמארחות החלשות אי פעם. לעת עתה, המונדיאל הראשון ביבשת השחורה מתפוצץ בפנים של הנבחרות האפריקאיות. אין ספק שבלי הבפאנה בפאנה האפריקאים ישמחו קצת פחות.

71 – אוטו רהאגל בן ה-71 הותיר חותם בכך שהפך למאמן המבוגר ביותר שהדריך נבחרת במונדיאל. כמוהו, כך גם יוון מצטיירת כזקנה, עייפה, ומעבר לשיאה. ואז הגיע ניגריה ואיתה רוח נעורים. ה"מלך אוטו" מגיע למשחק גורלי שיכול להיות גם משחק פרידה בגביע העולם מול האנטיתזה שלו, מראדונה.

10 – המספר על הגב של לאונל מסי אשר הולך בדרכו שלו שבמקרה מצטלבת עם זו של דייגו. הבעיה שמאז 98', עת כבש אריאל אורטגה, 12 שנים חלפו ואף מספר 10 לא כבש לארגנטינה במונדיאל. אולי זו הסיבה שמסי, עם הספרה שכל נער וילד מפנטז עליה בלילה (קל וחומר אילו נולדת בארגנטינה פוסט מראדונה) טרם מצא את הרשת. מול יוון לילד מרוסאריו יש הזדמנות לשבור את הקללה לפני המאני טיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully